آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

کنعانی زادگان: به خاطر هواداران پرسپولیس به استقلال رضایت نمی دهم/ پولم را کامل بدهند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کنعانی زادگان
مدافع تیم پرسپولیس در واکنش به طلبش از استقلال گفت: به خاطر هواداران پرسپولیس رضایت نمی دهم و استقلال برای دریافت مجوز پول مرا کامل بدهد. 

به گزارش فارس، باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارد ندارم مربوط به صدور مجوز حرفه ای خود را در سیستم کنفدراسیون فوتبال آسیا ثبت کند در غیر این صورت برای کسب مجوز حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان را به دست نمی آورد.

 

یکی از مهم ترین مشکلات استقلال برای دریافت این مجوز بدهی این باشگاه به محمد حسین کنعانی زادگان است و استقلال باید ۳۵۰ میلیون تومان به مدافع ملی پوش پرسپولیس پرداخت کند تا بتواند یکی از موانع دریافت مجوز حرفه ای را برطرف کند.

 

این درحالی است که کنعانی زادگان به دریافت پول نقد از استقلال اصرار دارد و حتی حاضر نیست از این باشگاه چک دریافت کند‌. وی به تازگی در لایو اینستاگرامی خود مدعی شده است: طبق اطلاعاتم اگر باشگاه استقلال پول را کامل به حساب من بریزد، اتوماتیک وار پرونده حل می شود. می خواهم به هواداران پرسپولیس بگویم خیال تان راحت باشد زیرا رضایت نمی دهم. حتی گوشی خود را خاموش کرده و به ازبکستان آمدم تا نگویند از کنعانی زادگان امضاء گرفتیم. هرچه دارم از هواداران پرسپولیس است که آنها را دوست دارم و در قلب من هستند. به خاطر آنها رضایت نمی دهم.

 

این درحالی است که مهدی نوروزی معاون باشگاه استقلال شب گذشته اعلام کرد پول کنعانی زادگان تا امروز پرداخت می شود.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------