رقابت رونالدو و مسی بر سر دی‌ماریا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , رونالدو و مسی
دنیای ورزش تورنتو نوشت: باشگاه یوونتوس با بارسلونا برای جذب ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن وارد رقابت شد. 

نشریه «توتو اسپورت» تورین خبر داد باشگاه یوونتوس برنامه ریزی کرده تا آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن را به صورت رایگان جذب کند.

 

مسئولان بیانکونری قصد دارند تابستان آینده با اتمام قرارداد دی ماریا با پاریسی ها او را به تورین بیاورند. هافبک تیم ملی آرژانتین یکی از ستاره های فوتبال جهان است که قراردادش در تابستان به پایان می رسد و می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی برود.

 

دی ماریا در سال 2015 از منچستر یونایتد راهی پاری سن ژرمن شد و در طول 5 سال گذشته برای تیم فرانسوی بازی های درخشانی انجام داده است. البته یوونتوس تنها مشتری دی ماریا نیست چون باشگاه های دیگر اروپایی هم می خواهند چنین بازیکنانی را به صورت رایگان به خدمت بگیرند.

 

بانوی پیر می خواهد در این رقابت  از دوستی قدیمی دی ماریا با رونالدو در رئال استفاده کند و این ستاره آرژانتینی را به تورین بکشاند. دی ماریا در زمان حضورش در رئال دوستی نزدیکی با فوق ستاره پرتغالی داشت.

 

البته بارسلونا هم در این رقابت حضور دارد و می خواهد از دوستی مسی هموطن دی ماریا استفاده کند و این بازیکن را به نیوکمپ ببرد. از طرف دیگر دی ماریا ترس از این دارد در صورت انتقال به بارسلونا مورد غضب هواداران رئال قرار بگیرد.

 

خبرآنلاین  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------