یوونتوس در غیاب رونالدو باز هم متوقف شد /سوسیه‌داد صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
دیدارهای سومین شب از هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با توقف مجدد تیم فوتبال یوونتوس در دیداری خانگی به پایان رسید.  

به گزارش تسنیم، در آخرین بازی شب سوم از هفته پنجم سری A ایتالیا، یکشنبه شب تیم فوتبال یوونتوس مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه آلیانتس تورین میزبان هلاس ورونا بود که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت تا بانوی پیر برای دومین هفته متوالی در کسب پیروزی در لیگ ایتالیا ناکام بماند.

 

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

 

در این بازی هلاس ورونا با گلزنی آندره‌آ فاوالی در دقیقه 60 پیش افتاد و تا دقیقه 77 هم از میزبان پرستاره خود پیش بود تا اینکه دژان کولوسفسکی یوونتوس را از شکست خانگی نجات داد.

 

یووه که کریستیانو رونالدو را به دلیل ابتلا به کرونا در اختیار ندارد و هفته پیش نیز در خانه کروتونه قعرنشین مساوی کرده بود، با این نتیجه از صعود به جمع چهار تیم بالای جدول بازماند. این تیم با 9 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. هلاس ورونا هم با یک امتیازی که گرفت هشت امتیازی شد و در رده هشتم جدول ایستاد.

 

در آخرین بازی هفته پنجم سری A امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران میلان میزبان رم خواهد بود.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 لالیگا| سوسیه‌داد صدر جدول را از رئال مادرید پس گرفت

تیم فوتبال رئال سوسیه‌داد با کسب یک پیروزی آسان خانگی در هفته هفتم لالیگا، به صدر جدول رده‌بندی این رقابت‌ها برگشت.

 

به گزارش تسنیم، دیدارهای شب سوم از هفته هفتم لالیگا، یکشنبه شب با مصاف خانگی رئال سوسیه‌داد با اوئسکا به پایان رسید که این بازی را تیم میزبان با نتیجه 4 بر یک برد.

 

در این بازی میکل اویارسابال دو بار در دقایق 35 (پنالتی) و 45، پورتو در دقیقه 68 و آلکساندر ایساک در دقیقه 75 برای تیم آبی‌و‌سفیدپوش ایالت باسک گلزنی کردند و رافا میر در دقیقه 46 تنها گل اوئسکا را زد.

 

با این نتیجه سوسیه‌داد چهارمین پیروزی‌ خود در هفتمین بازی‌اش را کسب کرد و با یک امتیاز و یک بازی بیشتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفت. اوئسکا هم با پنج امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

 

در آخرین بازی هفته هفتم لالیگا، امشب (دوشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران لوانته از سلتاویگو پذیرایی خواهد کرد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------