منصوریان: مهم است تیم باشیم نه پرستاره/ شماره ۱۲ برای هواداران است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,علیرضا منصوریان
سرمربی تراکتور گفت: این که تیمش ستاره‌های زیادی را جذب نکرده است، مهم نیست؛ چیزی که اهمیت دارد، اتحاد بازیکنان تراکتور است.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان ظهر پنج‌شنبه در اولین نشست خبری خود به عنوان سرمربی تراکتور پیش از آغاز دیدار این تیم با نفت مسجد سلیمان، گفت: در لیگ بیستم افتخار دارم که در خدمت باشگاه بزرگ تراکتور هستم که یکی از قطب‌های فوتبال کشور به حساب می‌آید. آذربایجان سراسر انرژی است و این انرژی به داخل تمرینات ما هم ورود کرده و من آن را حس می‌کنم.

 

او افزود: امیدوارم سال خوبی داشته باشیم و بتوانیم از پرچم تراکتور دفاع کنیم. تمرینات ما از ۵ مهر آغاز شده است و از ۱۳ مهر تمرینات پرفشار و جدی داشتیم و فشرده کار کردیم. بعد از آن، بزرگ‌ترهای تیم‌مان نیز آمدند و تمرینات بدنسازی را آغاز کردند. احسان حاج صفی به همراه تیم ملی در اردو بود و پس از حضور در تبریز، از ابتدا به تمرینات گروهی اضافه شد.

 

سرمربی تیم تراکتور با ابراز رضایت از وضعیت تیم، اظهار کرد: من از بچه‌ها راضی هستم که خیلی زحمت می‌کشند. ما امسال سعی کردیم برخلاف سال‌های گذشته که باشگاه خریدهای سنگین خارجی انجام می‌داد، از بازیکنان جوان داخلی و با انگیزه خودمان استفاده کنیم.

 

منصوریان ادامه داد: ما در نقل و انتقالات اولویت یک، دو و سه داشتیم که خدا را شکر بازیکنان خوبی در رده‌های سنی مختلف جذب کردیم. دیروز به مسعود شجاعی و اشکان دژاگه می‌گفتم که تیم بودن ما خیلی از مسائل ما را حل می‌کند تا پر ستاره بودن‌مان. زحمت و تلاش فراوان، دوستی و وحدت به اندازه تاکتیک برای من در داخل تیم مهم است. 

 

وی درمورد بحث اعطای شماره ۱۲ تراکتور به میثم تیموری، گفت: حدود ۴۰ روز است که من در تبریز حضور دارم. از مردم ترک زبان تشکر می‌کنم که همیشه به من لطف داشتند. از این اطمینان مردم و باشگاه نیز ممنونم. در این مدت، هر هرکدام از مردم که من را در خیابان می‌دیدند، دغدغه پیراهن شماره ۱۲ را داشتند که این پیراهن متعلق به هواداران تراکتور است. میثم تیموری به پوشیدن پیراهن شماره ۱۲ علاقه زیادی داشت، اما با او صحبت کردیم تا میثم (تیموری) هم‌چنان پیراهن شماره ۱۴ خودش را بپوشد و قول می‌دهم که این پیراهن دست نخورده برای هواداران تراکتور باقی خواهد ماند تا در نبود آن‌ها بر روی سکوهای ورزشگاه خودنمایی کند.

 

سرمربی تیم تراکتور در واکنش به تعویق ایجاد شده در آغاز لیگ برتر، گفت: این یک بحث اجتناب‌ناپذیر است، چون ما با معضلی به نام کرونا مواجه هستیم. از خداوند متعال می‌خواهم که هر چه سریع‌تر شر این ویروس را از سر ما بردارد. در سال‌های گذشته برای جان یک نفر تلاش زیادی می‌کردند، اما متاسفانه الان افراد زیادی در سطح جهان جان خود را از دست می‌دهند. من با آقای سهیل مهدی هم صحبت کردم؛ آن‌ها برنامه‌های‌ خودشان را ارائه می‌دهند، اما سلامتی افراد از همه چیز مهم‌تر است. اگر به خاطر حفظ جان انسان‌ها و سلامتی آن‌ها فوتبال و همه کارها تعطیل شود، اشکالی ندارد.

 

منصوریان اظهار کرد: در یک مقطعی لیگ را به خاطر بازی‌های تیم ملی تعطیل می‌کردند، اما الان بحث سلامت جامعه مطرح است و ما هم سعی می‌کنیم خودمان را با این شرایط وفق بدهیم. این روزها باید دست به دست هم بدهیم تا ان‌شاءالله جلوی گسترش کرونا را بگیریم.

 

او در پاسخ به این سوال که آیا تراکتور بازیکن جدیدی جذب خواهد کرد یا خیر؟ گفت: ما به دنبال یک مدافع هستیم که برای این پست، علیرضا ابراهیمی را در نظر گرفتیم. اگر بتوانیم بر سر او با گل گهر به توافق برسیم، علیرضا ابراهیمی را جذب می‌کنیم. من تا دیروز هم منتظر پیمان بابایی بودم، اما گویا او در ماشین‌سازی حضور یافته و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم. علی ابراهیمی آخرین نفر در لیست تراکتور است.

 

سرمربی تیم تراکتور درمورد احتمال غیبت برخی بازیکنان در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان، توضیح داد: اگر تا یکی دو ساعت آینده بتوانیم مجوز بازی ۴ بازیکن جدیدمان را بگیریم، از آن‌ها استفاده خواهیم کرد. این‌ها بازیکنان خوبی هستند که می‌توانند کمک زیادی به تراکتور بکنند.

 

منصوریان در پایان عنوان کرد: به اعضای تیم نفت مسجد سلیمان و دوست خوبم مجتبی حسینی خوش‌آمد می‌گویم. امیدوارم فردا فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست می‌آید، میزبان خوبی باشیم. تلاش ما این است که بازیکنان بتوانند خلاقیت خودشان را در زمین به نمایش بگذارند تا نخستین سه امتیاز را به دست بیاوریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------