گزارش تمرین استقلال؛ بی تجربگی پزشک استقلال فکری را به دردسر انداخت!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال
پزشک تیم فوتبال استقلال که چند روز پیش در اقدامی عجولانه خبر ابتلای محمد نادری به کرونا را تکذیب کرد حالا کادر فنی را برای استفاده از این بازیکن دچار سردرگمی کرده است. 

 روز ۱۷ آبان بود که در خبری عنوان شد محمد نادری به ویروس کرونا مبتلا شده و این بازیکن در اردوی شبانه روزی تیمش هم شرکت نکرده است.نادری یک روز قبل از دیدار استقلال و مس در همان ابتدای تمرین به فکری اعلام کرد شرایط خوبی ندارد و نمی تواند تمرین کند، به همین علت بلافاصله وارد قرنطینه شد.

 

نکته جالب تر اینجا است که روز ۵ شنبه از طرف کادر فنی تیم ملی تنها از ۴ بازیکن، مهدی قائدی، رشید مظاهری، محمد نادری و عارف غلامی در محل تمرین استقلال تست گرفته شد و ظاهرا علائم مشکوک نادری به کرونا باعث شد تا فقط مظاهری، غلامی و قائدی به اردوی تیم ملی دعوت شوند.

 

ساعاتی بعد از اخبر ابتلای مدافع جدید استقلال به کرونا مهدی سیاهپوش که به تازگی به عنوان پزشک استقلال مشغول به کار شده با بی تجربگی این خبر را تکذیب کرد و مدعی شد نادری کرونا ندارد. این واکنش در حالی صورت گرفت که مشخص نبود چرا خبر ابتلای یک بازیکن به کرونا باید تکذیب شود و این سوال به وجود آمد که مگر پزشک یک تیم در ابتلای بازیکن به کرونا تاثیر داشته است؟

 

با وجود تکذیب خبر نادری ظهر روز بازی استقلال و مس به ایفمارک رفت و مجددا تست کرونا داد. وی بعد از انجام تست در اردوی تیم استقلال و حتی استادیوم آزادی هم حاضر شد و در کنار بازیکنان عکس گرفت اما طی یک دو روز گذشته که تمرینات این تیم تعطیل شده به مسئولان و کادر فنی تیم استقلال اعلام کرده شرایط خوبی ندارد و ظاهرا به کرونا مبتلا شده است.

 

از طرف دیگر در همان تاریخ زهره هراتیان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اعلام کرد که ممکن است افراد به ویروس کرونا مبتلا شوند اما در هفته اول ابتلا تست آنها منفی شود. حال با گذشت چند روز این بازیکن به همراه سید احمد موسوی در تمرینات استقلال شرکت نکرده و باشگاه استقلال نیز اعلام کرد این ۲ بازیکن مشکوک به کرونا هستند. 

 

طبیعتا علائم ویروس کرونا یک روزه در بدن نمایان نمی شود و مشخص است که نادری چند روز پیش درگیر این مساله بوده است. با این وجود تناقض در اظهارات پزشک جدید تیم فوتبال استقلال باعث سردرگمی کادر فنی تیم استقلال شده و آنها هنوز نمی دانند آیا نادری به کرونا مبتلا شده یا خیر؟ این بازیکن امروز هم برای تست پیشرفته راهی یکی از بیمارستان های تهران شده تا در نهایت تکلیف خود را مشخص کند.

 

گزارش تمرین استقلال| غیبت شجاعیان و ۲ بازیکن مشکوک به کرونا/خوش و بش یک پیشکسوت با فکری

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال با حضور پیشکسوت این تیم برگزار شد.

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت ۱۲:۳۰ در شرایطی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد که محمد نادری و سید احمد موسوی به دلیل مشکوک بودن به ویروس کرونا در محل تمرین حضور نداشتند.

 

* نصرالله عبداللهی پیشکسوت استقلال در تمرین امروز حاضر بود و با فکری و سایر اعضای کادر فنی خوش و بش کرد.

 

*داریوش شجاعیان به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در تمرین امروز حضور نداشت. این بازیکن دیدار هفته اول را به همین دلیل از دست داد.

 

* ۳ بازیکن ملی پوش تیم استقلال به دلیل حضور در اردوی تیم ملی در تمرین امروز این تیم حضور نداشتند.

 

* با توجه به تعطیل بودن تمرینات ۲ روز اخیر استقلال آبی پوشان در بخشی از تمرین کار هوازی انجام دادند و ۴۰ دقیقه پایانی تمرین به کار تاکتیکی اختصاص داشت.

 

تیم فوتبال استقلال طی روزهای آینده یک دیدار دوستانه برگزار خواهد کرد. آبی پوشان روز ۳۰ آبان در اهواز به مصاف فولاد خواهند رفت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------