حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا تایید شد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,پرسپولیس
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار مطلبی تایید کرد که پرسپولیس در فینال رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ به میدان خواهد رفت. 

به گزارش ایرنا، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز با انتشار مطلبی ضمن تایید بر فینالیست بودن تیم پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰، عنوان کرد که شاگردان یحیی گل‌محمدی منتظر مشخص شدن رقیب خود از بین تیم‌های شرق آسیا هستند.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در همین زمینه نوشت: تیم پرسپولیس به عنوان نماینده غرب آسیا راهی فینال شده و منتظر است تا رقیب شرق آسیایی خود را برای مسابقه ۱۹ دسامبر که در ورزشگاه الجنوب دوحه برگزار می‌شود بشناسد. حالا که نماینده غرب آسیا منتظر نماینده شرق آسیاست انتظار می‌رود که همچون مسابقات ماه سپتامبر این مسابقات هم با موفقیت تکرار شود.

 

در این مطلب آمده: با توجه به موفقیت آمیز بودن رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط بازیکنان، مربیان، مسوولان تیم‌ها و همراهان که تحت نظارت شدید بودند، مسائل مربوط به مراقبت‌های مربوط به کووید ۱۹ نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

 

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این گزارش آورده که تیم‌های چینی، ژاپنی و کره جنوبی به عنوان مدعیان صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا مطرح هستند.

 

در این گزارش همچنین اشاره شده که از آنجایی که در مسابقات مرحله غرب استفاده از کمک داور ویدئویی با موفقیت انجام شد، در مسابقات منطقه شرق هم از VAR استفاده خواهد شد.

 

این در حالی بود که پس از شکست النصر عربستان در مرحله نیمه نهایی برابر پرسپولیس، این باشگاه عربستانی از سرخپوشان مبنی بر استفاده غیر قانونی از بازیکنان شکایت کرد که این شکایت توسط AFC رد شد اما النصری‌ها بار دیگر علیه پرسپولیس شکایتی را تنظیم کردند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------