کومان: در حال حاضر تنها کسب پیروزی‌های بیش‌تر برایم اهمیت دارد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,کومان
سرمربی بارسلونا اعلام کرد تنها کسب پیروزی‌های بیش‌تر برایش اهمیت دارد و نحوه به دست آوردن سه امتیاز مهم نیست. 

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، بارسلونا در هفته سیزدهم لالیگا به لطف گل لیونل مسی توانست لوانته را شکست دهد. رونالد کومان پس از بازی گفت: پیروزی با توجه به شرایطی که در جدول داشتیم مهم بود. دوباره موقعیت‌های زیادی داشتیم اما تنها توانستیم یک گل به ثمر برسانیم. به خاطر تیم خوشحالم چون توانستیم به هدف‌مان برسیم. نیمه دوم بهتر از نیمه اول بودیم و در پرس بهتر شدیم. 

 

سرمربی بارسلونا در ادامه اظهار کرد: پیروزی به تو اعتماد به نفس می‌دهد. امیدوارم این برد اعتماد به نفس‌مان را افزایش دهد. ما در این دیدار خیلی تلاش کردیم و شایسته پیروزی بودیم. 

 

سرمربی هلندی درباره انتقادها گفت: زمانی که در چهار، پنج بازی خارج از خانه شکست می‌خورید انتقادها عادلانه هستند. فرصت‌های زیادی خلق کردیم اما تاثیرگذاری‌مان کم بود. اکنون برایم پیروزی‌های بیش‌تر مهم است تا نحوه چگونه پیروز شدن. 

 

کومان در ادامه به وضعیت خود اشاره کرد و گفت: اکنون بهتر هستم‌. تیم خیلی خوب کار کرد. در نیمه اول کمی مشکل داشتیم و اعتماد به نفس لازم را نداشتیم؛ با این حال بهتر شدیم‌. هیچ اعتراضی نسبت به عملکرد بازیکنانم در این دیدار ندارم. 

 

سرمربی بارسلونا در پایان اظهار کرد: کم دقتی در ضربات به اعتماد به نفس برمی‌گردد. مطمئن هستم چهارشنبه برابر رئال سوسیداد بهتر می‌شویم. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------