طالب‌نسب: ارتباط فکری و دیاباته خوب نیست



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,استقلال

 

با اینکه استقلال در فصل جاری بد نتیجه نگرفته است اما همچنان هواداران از این تیم راضی نیستند و هنوز فشار زیادی روی محمود فکری به عنوان سرمربی وجود دارد. اصغر طالب‌نسب پیشکسوت استقلال در خصوص حرف‌های نظری سخنگوی باشگاه استقلال که مدعی شده بود هواداران از او می‌خواهند کادرفنی را تغییر دهد اینطور می‌گوید: «عضو هیأت مدیره استقلال نباید این حرف‌ها را بزند. استقلال 30 میلیون هوادار دارد اما از بین این همه هوادار چند نفر به این آقا پیام می‌دهند؟ 10 نفر! آن وقت او این مقدار هوادار را تعمیم می‌دهد به تمام هواداران! مشکل ما مدیریت است. مهم نیست مدیر فوتبالی باشد یا غیر فوتبالی.

 

یکسری‌ها مدیر به دنیا می‌آیند اما به نظر من 90 درصد اعضای هیأت مدیره هنرپیشه هستند و فقط نقش بازی می‌کنند چون همه اعضای هیأت مدیره مصاحبه می‌کنند و دوست دارند دیده شوند همین برای استقلال مشکل ایجاد می‌کند. البته این را بگویم استقلال مقابل ذوب بد بازی کرد اما سؤال من این است استقلال سال‌ها پیش در هفته‌های اول کجای جدول بود حالا کجا است؟ حتی با استرا چهار پنج هفته نتیجه نگرفت. فکر می‌کنم هواداران خیلی روی تیم استقلال حساس شده‌اند چون با پرسپولیسی‌ها کری دارند و پرسپولیس سال‌ها است که قهرمان می‌شود و تا فینال لیگ قهرمانان آسیا رفت، هواداران استقلال ناراحت هستند.»

 

پس به نظر شما استقلال در بازی با ذوب خوب کار نکرد؟ طالب‌نسب در این خصوص اینطور می‌گوید: «بله، استقلال خوب کار نکرد. هر چند که به فکری علاقه شخصی دارم و معتقدم حتماً باید به او زمان بدهند.» 

 

به نظر شما چرا مهاجمان استقلال نتوانستند تاکنون گل بزنند؟ این بازیکن قدیمی در این مورد اینطور توضیح می‌دهد: «ساختار استقلال در این مورد رو به عقب رفته. پارسال خط حمله خوبی داشتند، دفاع ضعیف و در فصل جاری بیشتر ساختار دفاعی استقلال محکم شده است، ضمن اینکه در مورد دیاباته فکر می‌کنم که محمود فکری ارتباط خوبی با او ندارد. چون وقتی هم که دیاباته سالم بود و مصدوم نشده بود فکری میانه خوبی با او نداشت. اعتقادم این است که دیاباته باید رابطه‌اش را با فکری خوب کند. در مورد قایدی هم باید بگویم درست است که گل نزده اما عملکردش خوب بوده است. خواهش من از هواداران این است که اینقدر روی بازیکن فشار نیاورند چون آنها با این همه هجمه نمی‌توانند درست عمل کنند.» 

 

استقلال بازی با گل‌گهر را در پیش دارد به نظر شما می‌توانند در این بازی عملکرد خوبی داشته باشند تا این هجمه‌ها از روی آنها برداشته شود؟ طالب‌نسب در این خصوص می‌گوید: «بازی سختی خواهد بود و آقای قلعه‌نویی هم مربی کاربلدی است. استقلال باید حواسش در این بازی جمع باشد. البته به نظر من استقلالی‌ها اگر در دربی برنده شوند تا آخر نیم فصل اول به خوبی می‌توانند امتیاز جمع کنند.»

 

  ایران/مهدیه دریابیگی 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------