«تیم خاص» برازنده پرسولیس است/بازنده درباره برنده حرف می زند



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی , پرسولیس
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه راه خود را می‌رود و در نهایت باید بگویم بازنده‌ها همیشه درباره برنده‌ها صحبت می‌کنند. 

به گزارش مهر، حمید مطهری در نشست خبری آنلاین قبل از بازی معوقه پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن از هفته ششم لیگ برتر فوتبال گفت: ابتدا به خانواده مرحوم هوادار پرسپولیس تسلیت می‌گویم و برای همه هواداران آرزوی سلامتی کنم. غم بزرگی پس از این اتفاق در تیم بود و همه بازیکنان و اعضای کادر فنی ناراحت بودند. فقط خواستم بگویم رابطه ما مثل اتوبان دوطرفه است و نهایت تلاش‌مان را برای خوشحالی هواداران می کنیم.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار با ذوب آهن اصفهان اظهار داشت: هنوز هم دلیل لغو بازی با ذوب‌آهن مبهم است. اگر بازی قبلی مقابل ذوب‌آهن برگزار می‌شد ما با شرایط خیلی بهتری در فینال آسیا شرکت می‌کردیم. دلیل لغو آن بازی را هم نمی‌دانیم. باشگاه ما دوبار نامه زد ولی جوابی نگرفت. حداقل توقع ما این بود که پاسخ باشگاه ما را بدهد. توقه بیجایی نداشتیم.

 

مربی تیم پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: تیم ذوب‌آهن کاملاً از سمت کادر فنی ما آنالیز شده و می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم و طراحی ما برای بازی مشخص است. البته این را بگویم که سبک مربیان متفاوت است. گروهی از مربیان فقط به تیم حریف توجه می‌کنند، یک گروه دیگر هم فقط به تیم خودشان فکر می‌کنند و یک گروه سوم هم هستند که هم تیم حریف را آنالیز می‌کنند و هم اصول فنی خودشان را دارند. تیم فنی پرسپولیس جزو گروه سوم است. ما اصول خودمان را داریم ولی تیم حریف را هم آنالیز می‌کنیم.

 

وی درباره نقاط ضعف و قوت حریف اصفهانی فردای این تیم گفت: به نظرم ذوب‌آهن تیم خوبی است و در بخش انتقال از دفاع به حمله خطرناک است. بازی این تیم از سرعت خیلی خوبی برخوردار است. باید این تیم را کنترل و طراحی را که برای این بازی داریم، عملیاتی کنیم. می‌دانیم همه بازی‌های لیگ سخت است. ذوب‌آهن هم تیم قابل احترامی است و بازیکنان خوبی دارد، اما پرسپولیس تیم بزرگی است با بازیکنانی که ذهن برنده خواهی دارند. در نهایت سه امتیاز بازی که برای ما خیلی مهم است. ما دنبال این هستیم که تفکرات تاکتیکی را به ذوب‌آهن دیکته کنیم و در کنار آن سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم.

 

مطهری درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس تاکید کرد: مهم این است کارگروهی ما رو به جلو باشد و موقعیت‌سازی شود. گلزنی جای نگرانی ندارد و همه دیدند که در فینال آسیا عبدی گل زد. مهم این است که تیم کار خودش را انجام دهد و این مشکلی نیست که بخواهم در مورد آن خیلی توضیح دهم.

 

مربی تیم فوتبال درباره ضرر ترانسفر بشار رسن از پرسپولیس تصریح کرد: می‌توانید بازی‌های ما را در لیگ رصد کنید و ببینید خلق موقعیت ما به چه شکل بوده است. ما در فینال آسیا خیلی هوشمندانه بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی داشتیم. حتی در بازی با نساجی هم همینطور بود. حالا برخی از دوستان گفتند پرسپولیس حرفی برای گفتن نداشت، اما باید به این نکته اشاره کنم ۶۴ درصد مالکیت توپ در همین بازی برای پرسپولیس بود.

 

مطهری درباره اینکه برخی تیمها از پرسپولیس به عنوان تیم خاص یاد می‌کنند، گفت: آقای خاص شنیده بودم و می‌دانم ژوزه مورینیو است اما تیم خاص نشنیدم. از دوستانی که این لقب را به ما دادند تشکر می‌کنم زیرا واقعاً برازنده پرسپولیس است. تیمی که چهار دوره پست سر هم قهرمان لیگ برتر می‌شود و دوبار به فینال آسیا می‌رود واقعاً کار بزرگی انجام داده و خاص است. این موضوع را به دلیل اینکه خودم مربی پرسپولیس هستم نمی‌گویم. رسیدن به فینال آسیا کار بسیار بزرگی است. بچه‌های ما با تمام وجود و جنگندگی‌شان، غیرت، تعصب خود نشان دادند که می‌تواند کارهای بزرگ انجام بدهند و این ادامه‌دار است.

 

وی گفت: پرسپولیس اینگونه و با توجه به قهرمانی‌ها و افتخاراتش، خاص است دلیل این موضوع هم این است که پرسپولیس فقط به اهدافش نگاه می‌کند و قدرتمندانه کار خودش را جلو می‌برد. دوستان هم در توهمات خودشان هستند و از این موقعیت استفاده کرده و تمرکز خود را روی کارهای تاکتیکی و تکنیکی‌مان به کار می‌گیریم. در همین حال به تیم خاص تبدیل می‌شویم.

 

مربی تیم پرسپولیس در مورد اینکه محمود فکری اعلام کرده در شرایط فعلی دوست داشت دربی بلافاصله پس از بازگشت پرسپولیس از فینال آسیا انجام شود اظهار داشت: همیشه باشگاه و کادرفنی پرسپولیس که در رأس آن یحیی گل‌محمدی است به نظر دوستان و همکاران خود احترام می‌گذارند. باشگاه استقلال ابتدا اعلام کرد پرسپولیس باید دیدارهای عقب‌افتاده‌اش را انجام بدهد سپس به دربی به مصاف ما بیاید. همیشه تابع فدراسیون فوتبال بوده‌ایم و به تصمیماتش احترام گذاشته‌ایم. سازمان لیگ هم بازی‌های معوقه ما را برگزار می‌کند تا به دربی برسیم.

 

مطهری افزود: حالا دوستان حرف دیگری می‌زنند که دلیلش را خودشان می‌دانند. با این وجود می‌بینید که استقلال دیدار هفته خود با گل گهر را برگزار می‌کند و سپس با برگزاری یک بازی دیگر به دربی می‌آید این صحبت‌ها خیلی با هم همخوانی ندارد. این عزیزان هم فکر برنامه و کار خودشان هستند و ما همیشه به سازمان لیگ احترام گذاشتیم.

 

او درباره شایعه بازگشت رامین رضائیان و علی علیپور به این تیم توضیح داد: اکنون در هفته هفتم لیگ قرار داریم و از الان صحبت کردن درباره لیست دادن کادرفنی پرسپولیس حرفه‌ای است؟ بضاعت ما همین تیم است. از جوانترین و باتجربه‌ترین بازیکن پرسپولیس دراختیار کادرفنی بوده کارمان را جلو می‌بریم پرسپولیس تیم منسجم است که روحیه جنگندگی در آن فوران می‌کند. در بازی با نساجی دیدید که این بچه‌ها در شرایط فوق‌العاده سخت چنین بازی را انجام دادند. به تیم خودمان افتخار کرده و جلو می‌رویم و همیشه نشان دادیم به بازیکن متکی نیستیم. کار تیمی مهمترین موضوع در پرسپولیس است.

 

مربی پرسپولیس درباره اظهار نظر پیروز قربانی مبنی براینکه پرسپولیس فنی‌ترین تیم ایران است گفت: به شرف قربانی درود می‌فرستم. وی به عنوان یک پیشکسوت عزیز استقلالی چنین صحبتی کرده، نه اینکه به خاطر تعریف از پرسپولیس اینگونه حرف بزنم بلکه به خاطر حرفهای واقع‌گرایانه‌اش الگو باشد. فوتبال فقط از لحاظ فنی نگاه کرده و نظر می‌دهد و برای خیلی از عزیزان دیگر در لیگ برتر می‌تواند الگو باشد.

 

وی ادامه داد: قربانی فنی صحبت کرده و به دنبال مسائل حاشیه‌ای نیست. وی می‌گوید پرسپولیس فنی‌ترین تیم ایران است و توقع دارم تیم‌های دیگر هم به جای اینکه به دنبال توهمات و تخریب ذهن مردم به بیراهه کشیدن آن باشند از فوتبال لذت ببرند.

 

مربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: تمرکزمان روی دیدار خودمان است اما دوستان تفکراتش روی مسائل دیگر است. پرسپولیس همیشه راه خود را می‌رود و در نهایت باید بگویم بازنده‌ها همیشه درباره برنده‌ها صحبت می‌کنند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------