گواردیولا: لیگ برتر به خاطر همه چیز عجیب است



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,گواردیولا
سرمربی منچسترسیتی از نمایش شاگردان خود برابر چلسی تمجید کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از دیلی میرور، منچسترسیتی توانست با برتری برابر چلسی، برای سومین بازی پیاپی در لیگ برتر به پیروزی برسد.

 

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی بعد از برتری تیمش برابر چلسی در لیگ برتر گفت: گواردیولا گفت: ما واقعاً خوب بازی کردیم. امروز ما مثل گذشته بودیم و همان طور که انتظار داشتیم عمل کردیم. یک پیروزی مهم در خارج از خانه آن هم برابر تیم خوب چلسی کسب کردیم.  لیگ برتر به خاطر همه چیز عجیب است، فقط باید در طول بازی متمرکز باشید و در غیر این صورت آرام باشید. امیدوارم در شش، هفت بازی آینده در لیگ برتر بتوانیم برنده شویم و روند خوبی پیدا کنیم.

 

سیتی در هفت بازی شکست نخورده است و تنها چهار امتیاز از لیورپول و منچستر یونایتد کمتر دارد. البته نکته مهم این بود که سیتی در دیدار برابر چلسی، شش بازیکن خود را به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در اختیار نداشت.

 

 گواردیولا ادامه داد: نتیجه برای ما باورنکردنی است. چلسی یکی از تیم های قدرتمند است اما ما یک برنامه داشتیم و سعی کردیم که بازی را کنترل کنیم.  بازیکنان فوق العاده بودند. ما باید طبق ریتم خود بازی کنیم. ما با چنین صبوری و آرامش  در لیگ برتر قهرمان شدیم و باید دوباره همین شرایط را در تیم داشته باشیم. روشی که ما توانستیم دو عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کنیم مثل امروز بود.

 

منچسترسیتی در بازی بعدی خود در نیمه نهایی جام اتحادیه به دیدار همشهری خود منچستریونایتد می رود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------