دردسر پیش روی فکری در دربی: مهدی‌پور بازیکن غیر قانونی استقلال



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,فکری
هافبک دفاعی استقلال در آستانه دربی با دردسر بزرگی روبرو شده است. 

به گزارش ایلنا، مهدی مهدی‌پور، هافبک دفاعی تیم فوتبال استقلال که ابتدای فصل با فسخ قراردادش با ذوب آهن به این تیم پیوست در آستانه دربی پایتخت با دردسر بزرگی روبرو شده که ممکن است حضورش در دربی تحت الشعاع قرار بگیرد و یا باشگاه استقلال دچار مشکل بزرگی در این دیدار شود.

 

باشگاه ذوب آهن از همان ابتدای فسخ قرارداد مهدی‌پور این کار او را غیرقانونی دانسته و از او به کمیته تعیین وضعیت شکایت کرد و در این مدت پیگیر پرونده او بود و حالا مممکن است این ماجرا تبدیل به دردسر جدیدی برای این بازیکن و استقلال شود.

 

طی سفری که جواد محمدی اخیراً به تهران داشته پرونده شکایت از مهدی‌پور را پیگیری کرده و قرار است طی هفته‌های آتی حکم این بازیکن صادر شود.

 

طبق خبرهای رسیده به زودی حکم پرونده مهدی‌پور صادر خواهد شد و به نظر می‌رسد احتمال محکومیت مهدی‌پور بالاست و ممکن است به سرنوشتی مشابه سعید واسعی در تراکتور دچار شود و از همین رو باشگاه پرسپولیس قصد دارد از او به عنوان بازیکن غیر مجاز در ترکیب استقلال شکایت کند و در صورتی که مهدی‌پور مقابل استقلال به میدان برود این اتفاق محتمل خواهد بود.

 

باید دید موضع باشگاه استقلال در این خصوص چیست و اینکه آیا محمود فکری حاضر می‌شود ریسک بازی دادن به این بازیکن در مهم‌ترین بازی فصل را به جان بخرد یا نه.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------