دقیقی: مهدوی‌کیا سمبل فوتبال ایران است؛ کرونا اجازه حضور را به او نداد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,دقیقی
گزینه نایب رییسی برای انتخابات پیش روی فدراسیون فوتبال گفت: امیدوارم کار مهدی مهدوی‌کیا درست شود؛ ایشان سمبل فوتبال ایران است و حضورش در جایگاه نایب رییسی می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. 

به گزارش ایرنا، سعید دقیقی درباره احتمال عدم صدور اجازه برای حضور مهدی مهدوی کیا به عناوان نایب رییس اول علی کریمی در انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اخباری شنیدیم اما امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود. فعلا هیچ چیز معلوم نیست.

 

وی در ادامه افزود: بندی در اساسنامه هست که وکیل تام‌الاختیار اگر باشد می‌تواند از آن استفاده کند و کارها انجام شود. باید ببینیم خدا چه می‌خواهد.

 

گزینه نایب رییسی علی کریمی در صورت انتخاب، درباره احتمال جایگزینی بهنام ابوالقاسم‌پور با مهدی مهدوی کیا گفت: هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. انشالله کار مهدوی‌کیا درست شود. او سمبل فوتبال ایران است و حضورش در جایگاه نایب رییسی می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند. به نظرم خود اهالی فوتبال هم باید کمک کنند. از روسای و اعضای هیات فوتبال و کسانی که دلشان برای فوتبال می‌سوزد باید کمک کنند چون اگر اینطور نشود خدای نکرده یک ظرفیت را از دست می‌دهیم.

 

دقیقی در پایان گفت: شرایط بیماری کرونا را هم باید در نظر بگیریم. مهدوی‌کیا خارج از کشور هست و می‌خواست برای انتخابات به صورت حضوری بیاید اما شرایط سفر و محدودیت‌هایی که وجود دارد باعث شد تا این امکان فراهم نشود. حضور افرادی چون علی کریمی و مهدی مهدوی کیا می تواند بسیار به فوتبال ایران کمک کند.

 

انتخابات فدراسیون فوتبال در تاریخ دهم اسفندماه به انجام می‌رسد و امروز(شنبه) پایان زمان ثبت نام برای کاندیداها در پست‌های مختلف به شمار می‌رود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------