آذری: اصفهانیان برو به نوه‌داری‌ات برس!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,آذری
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در مصاحبه با رادیو ایران اعلام کرد انتخاب زاهدی فر برای بازی پرسپولیس - فولاد نادرست بوده است. 

به گزارش ورزش سه، ماجراهای مربوط به بازی پرسپولیس - فولاد و بحث داوری ادامه دارد و این بار سعید آذری سعی میکند با مصاحبه از حق تیمش دفاع کند. 

 

این مصاحبه را بخوانید:

 

4 بازی پر اشتباه؛ حتی به سود ما 

 آذری در خصوص عذرخواهی محمدحسین زاهدی فر داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس از تیم و هواداران پرسپولیس گفت:  بالاخره در این ساختار فوتبال یک نفر شهامت این را داشت علی‌رغم اشتباهی که صورت گرفته، عذرخواهی بکند. فلسفه این کار خوب است، اشتباه آقای زاهدی فر فاحش بود و پنالتی که اعلام کرد صد در صد غلط بود. بنده در مورد قضاوت‌های آقای زاهدی فر باید بگویم که امسال ۴ قضاوت انجام داده که هر چهار دیدار اشتباه داشته است. ما در این خصوص با کمیته داوران مکاتبه داشته‌ایم چرا این داور را برای بازی ما می‌گذارید، گفته ایم ایشان در هر چهار بازی اشتباه داشته اند و صحبت ما بر اساس نظرات کارشناسان داوری است که این اشتباهات را تایید کرده‌اند. بحث من این نبود که آقای زاهدی فر برای ما بد سوت می‌زند یا خوب، بحث من این بود چون ایشان کاندید بازی دربی بوده اند و کمیته داوران این فرصت را از وی گرفت، ایشان در شرایط خوبی نیست. 

 

اگر من و پیروانی نبودیم اتفاقات بدی می افتاد 

 ایشان شهامت داشتند، عذرخواهی کرده اما آقای زاهدی فر شما چند بار برای فولاد، سپاهان، ذوب‌آهن و تراکتور اشتباه، سوت زدی؟ چرا از آن‌ها عذرخواهی نکردی؟ آقای زاهدی فر کار انسانی انجام داد اما رفتار ایشان یک سری شائبه ایجاد می‌کند که نقطه نظرات کادرفنی تیم‌ها، رسانه‌ها و ... در خصوص بعضی تیم‌ها می‌گویند دارای اصالت است، همین کارهاست. شما با کمال شجاعت عذرخواهی انجام دادی و من تایید می‌کنم. بعد از اینکه پنالتی را برای تیم ما به غلط گرفتی، چند سوت زد که نتیجه بازی تغییر بکند. بعد از آن شاهد صحنه های بدی بودیم که آن‌ها را تایید نمی‌کنم‌. به عنوان یک قهرمان ملی که همیشه دوست داشته‌ام با شرافت کار کنم، هیچکدام از اتفاقات پس از پایان بازی مورد تایید بنده نیست و دوست ندارم شاهد چنین صحنه های باشم. آقای زاهدی فر با سوت‌های اشتباهی که زد و اگر من و افشین پیروانی آنجا نبودیم شاید صحنه های خیلی بدتر اتفاق می‌افتاد.

 

 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,آذری

اصفهانیان ! جواب من را بده 

اینکه بدین شکل، کمیته داوران که در اتاق هایشان نشسته‌اند و دور هستند. درست نیست. آقای اصفهانیان اگر صدای من را می‌شنوید شهامت داشته باش بیا جواب من را بده. چرا آقای زاهدی فر را چهار بار در سال ۱۳۹۹ برای فولاد انتخاب می‌کنی؟ آقای زاهدی فر در بازی با نساجی مازندران پنالتی روی قاسمی نژاد را نگرفت، در بازی با استقلال یک پنالتی روی قائدی به ضرر ما گرفته که اشتباه بوده است. آقای زاهدی فر داور آینده دار، شجاع با روحیات قایل تقدیر است اما ای کاش این عذرخواهی‌ها  را رئیس کمیته داوران می‌کرد و نه تنها از دو باشگاه، از تمام تیم‌هایی که ضرر کرده‌اند، عذر خواهی می‌کرد. ای کاش آقای زاهدی فر شهامت داشت تا از بقیه تیم‌هایی که برای‌شان اشتباه سوت زده، عذرخواهی می‌کرد.

 

 اصفهانیان نوه‌های خود را بزرگ کند بهتر است 

امیدوارم انتخابات برگزار شود، یک سرو سامانی فوتبال بگیرد و اصلح‌ترین شخص در فدراسیون بیاید. ما در یک سال گذشته تقریبا ۶ ماه درگیر اساسنامه بودیم، بعد هم پرونده آقای ویلموتس، بعد درگیر بازنشسته ها بودیم. این بی سر و سامانی ها نشان می‌دهد که کنترل چندانی روی فوتبال نداشتیم و امیدواریم با توجه به این که انتخابات در پیش است یک سازماندهی مجدد در تمامی دپارتمان ها بشود و امثال آقای اصفهانیان تشریف ببرند خانه و نوه‌های خود را بزرگ کنند چون نشان دادند که مهارت خاصی در انجام وظیفه ندارند و بهتر است تا اشتباهات شدید تر به وجود نیامده، بروند. ایشان شهامت جواب دادن ندارد چون پاسخی برای رفتارهایش ندارد. 

 

ده میلیون یورو دارید که نامزد می‌شوید؟

باید ببینید آیا به عنوان کسی که کاندید می‌شوید آیا می‌توانید اثربخشی کافی را در طول ۴ سال صدارت بر فدراسیون داشته باشی یا خیر. آیا همین الان که می‌آیی برای مطالبات آقای ویلموتس، شستا و .. ۱۰ میلیون یورو فراهم کنی، یا می‌توانی تیم ملی را گونه‌ای مدیریت کنید که به جام جهانی صعود کند و موردهای دیگر. وقتی من این موارد را بررسی کردم و دیدم که افرادی از من شایسته‌تر هستند و ثبت نام کرده‌اند و همچنین اگر من در آن جایگاه قرار می‌گرفتم به فولاد ظلم می‌شد چرا که فولاد روی من حساب کرده و من آنجا حقوق گرفته‌ام که فولاد در بازی پلی‌آف صعود کند، این موارد و موارد دیگر خصوصی باعث شد تا یک دوره دیگر کار آموزی بکنم، آقایان هستند و امیدوارم که با انتخاب اصلح‌ترین، فوتبال ما در مسیری قرار بگیرد که موفق باشد و کسانی در کمیته ها و... قرار بگیرند که حداقل شهامت پاسخگویی را داشته باشند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------