حربه میلیچ برای قرارداد ۵۵۰ هزار یورویی!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,میلیچ
 میلیچ با استفاده از فشار هواداران و ابراز علاقه دائمی برای ماندن در تیم به نوعی توپ را به زمین مسئولان استقلال می‌اندازد.

به گزارش خبرآنلاین؛ صبح روز بعد دربی برای استقلالی ها با خبر ترک ایران توسط میلیچ آغاز شد و کسی متوجه نشد که این بازیکن کروات چطور شبانه بدون اطلاع مسئولان باشگاه کشور را ترک کرده است. با توجه به اینکه گفته می شود او 3 ماه حقوقش را دریافت نکرده، حق فسخ دارد و به همین دلیل به راحتی از ایران رفته است.

 

اما در روزهای اخیر اظهارنظرهای میلیچ حاکی از آن است که او تلاش دارد باشگاه را تحت فشار قرار دهد تا قراردادش را برای فصل بعد نیز تمدید کند و استفاده از شرایط موجود به این ترتیب به خواسته خود برسد.

 

در ابتدای فصل بیستم صحبت هایی در خصوص فسخ  قرارداد میلیچ به گوش رسید اما در نهایت او به استقلال برگشت. در آن زمان باشگاه به تقدیر از میلیچ پرداخت و اعلام کرد این بازیکن به خاطر علاقه به تیم در باشگاه مانده اما بعید است خبری از دوست داشتن یا عشق و علاقه باشد. درواقع به نظر می رسد میلیچ پیشنهاد خوبی نداشت که او را برای ترک استقلال قانع کند و به نفعش بود که در جمع آبی پوشان بماند.

 

میلیچ 250 هزاریورو دریافت می کند و 31 ساله است؛ آیا باشگاهی به غیر از استقلال برای میلیچ با این سن و سال چنین مبلغی را پرداخت می کند؟ ضمن اینکه او برای تمدید قرارداد هم مبلغ 300 هزار یورو در خواست کرده و خود میلیچ بهتر از هرکسی می داند شاید در کشور خودش کرواسی هم برای بازیکنی در این سن و سال 300 هزار یورو نمی پردازند. پس هیچ کجا بهتر از استقلال نیست.

 

این بازیکن با استفاده از فشار هواداران و ابراز علاقه دائمی برای ماندن در تیم به نوعی توپ را به زمین مسئولان استقلال می اندازد تا آن ها خواسته اش برای تمدید قرارداد با مبلغ تعیین شده را بپذیرند.

 

با توجه به اینکه باشگاه استقلال نیز دائم دچار مشکلات مالی و پرداخت نکردن حقوق بازیکنان خود است، میلیچ این شانس را دارد (در صورت ماندگاری در تیم) بدون آن که تا آخر قراردادش در استقلال بماند، مبلغی در حدود 550 هزار یورو غرامت بگیرد و این یعنی یک معامله دو سر برد برای میلیچ!

 

به نظر می رسد هدف هروویه میلیچ بازیکن کروات استقلال از تحت فشار قراردادن این باشگاه، تمدید قراردادش است چرا که او به صورت واضح اعلام کرده که در صورت تمدید دوساله قراردادش به ایران باز می گردد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------