مسی در سال ۲۰۱۷ قرارداد ۵۵۵ میلیون یورویی امضا کرد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
روزنامه ال موندو اسپانیا اعلام کرد آخرین تمدید قرارداد مهاجم بارسلونا ۵۵۵ میلیون یورو ارزش داشته است. 

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، لیونل مسی ممکن است آخرین ماه هایش را به عنوان بازیکن بارسلونا سپری کند. قرارداد ستاره آرژانتینی در تابستان به پایان می رسد و خیلی از باشگاه ها حاضرند با کاپیتان آبی اناری ها قرارداد امضا کنند. ادامه حضور بازیکن اهل روساریو در بارسا با توجه به مشکلات مالی باشگاه دشوار شده است. آبی اناری ها به خاطر بحران کرونا پول های زیادی را از دست دادند. 

 

در چنین شرایطی روزنامه ال موندو اسپانیا در صفحه اصلی خود در روز سی و یکم ژانویه فاش کرد که آخرین قرارداد مسی که در سال ۲۰۱۷ به امضا رسید ۵۵۵ میلیون یورو ارزش داشته است. این رقم نجومی بزرگترین قرارداد تاریخ دنیای ورزش به حساب می آید. 

 

این اطلاعات که در ۳۰ صفحه منتشر شده است نشان می دهد که باشگاه بارسلونا برای هر فصل ۱۳۸ میلیون یورو (ثابت و متغیر) به ستاره آرژانتینی داده است. پیش از این اعلام شده بود که دستمزد سالیانه مسی ۱۰۰ میلیون یورو است. 

 

نکته قابل توجه، پاداش هایی است که در زمان تمدید قرارداد مهاجم آرژانتینی لحاظ شده اند. کاپیتان بارسلونا تنها برای قبول تمدید قراردادش ۱۱۵ میلیون یورو و به خاطر وفاداری ۷۸ میلیون یورو کسب کرده است. 

 

به نوشته ال موندو، مسی تاکنون ۹۲ درصد این قرارداد را دریافت کرده است یعنی تاکنون به حساب ستاره آرژانتینی ۵۱۱ میلیون یورو واریز شده است. این رقم نجومی نشان می دهد که باشگاه بارسلونا برای حفظ ستاره اش متحمل چه هزینه ای شده است. اکنون باید دید تیم کاتالانی می تواند با شرایط اقتصادی که دارد کاپیتانش را نگه دارد یا نه.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------