صعود نفس‌گیر اما پرگل بارسلونا به مرحله نیمه نهایی با غلبه بر گرانادا



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال
تیم فوتبال بارسلونا به همراه تیم لوانته، جواز صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا را کسب کردند. 

به گزارش تسنیم، در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا، شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا در یک بازی خارج از خانه سخت مقابل گرانادا، در وقت‌های اضافه با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و جواز صعود به مرحله نیمه نهایی را کسب کرد.

 

در این بازی گرانادا حریف نامدار خود را با گل‌های کندی در دقیقه 33 و روبرتو سولدادو در دقیقه 47 غافلگیر کرد و چیزی نمانده بود که با همین گل‌ها بارسلونا را حذف کند، اما تیم کاتالان با بازگشتی دیرهنگام که با گلزنی آنتوان گریزمان در دقیقه 88 آغاز شد، توانست قفل دروازه میزبان سرسخت خود را بشکند و در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم هم با گلزنی جوردی آلبا کار را به تساوی کشاند.

 

به این ترتیب کار به وقت‌های اضافه کشیده شد و در آنجا این تیم میهمان بود که در دقیقه 100 توسط آنتوان گریزمان زودتر به گل رسید. با این حال، گرانادا باز هم بارسایی‌ها را آزار داد و این بار فده ویکو از روی نقطه پنالتی در دقیقه 103 گل سوم تیم میزبان را زد.

 

سپس نوبت گلزنی فرنکی دیونگ شد و هافبک هلندی در دقیقه 108 بار دیگر تیم کاتالان را پیش انداخت و 5 دقیقه بعد هم آلبا همچون گریزمان خودش را دو گله کرد. به این ترتیب بارسلونا این ماراتن گلزنی را به سود خود به پایان رساند و جواز صعود به نیمه نهایی تورنمنتی که بیشترین تعداد قهرمانی در آن دارد را کسب کرد.

 

پیش از این بازی هم تیم لوانته در یک دیدار خانگی موفق شد ویارئال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد و به مرحله نیمه نهایی صعود کند.

 

در آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اسپانیا امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران تیم اتلتیک بیلبائو میهمان رئال بتیس خواهد بود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------