محرمی: مرزبان برای پیاده‌روی از اصفهان به تهران آماده باشد



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

 

مجتبی محرمی مدافع چپ سابق پرسپولیس به شدت از مرگ علی انصاریان و مهرداد میناوند متأثر است. روز گذشته در حالی با آقا مجتبی صحبت کردیم که ایشان به همراه چند تن از دوستانش در حال برگشتن از بهشت زهرا بود.

 

آقا مجتبی تسلیت...

 خیلی ممنون، من هم لازم می‌دانم که به خانواده مهرداد میناوند عزیز و علی انصاریان تسلیت بگویم. داغ بزرگی بود و همه ایران را در غم و اندوه بزرگی فرو برد. خدا به خانواده این دو عزیز صبر بدهد. واقعاً همه مردم خصوصاً ما پرسپولیسی‌ها عزادار شدیم چون دو تن از بهترین یاران خودمان را از دست دادیم. من هم روز جمعه به همراه چند تن از دوستانم به بهشت زهرا رفتم تا بر سر مزار مهرداد و علی عزیز حاضر باشم و نمی‌دانید آنجا چه شرایطی داشتم. من این جوری مردن را الکی می‌دانم چون همه می‌دانند که اگر واکسن زده بودند این مرگ قسمت این دو بازیکن پرسپولیس و بقیه کسانی که بر سر بیماری کرونا از بین ما رفتند قطعاً نمی‌شد و آنها الان در بین ما یا عزیزان خودشان بودند.

 

زدن گل در دقایق 25 و 8 در دو بازی اخیر پرسپولیس خیلی عجیب و تکان دهنده بود. به ثمر رسیدن این دو گل را در آن دقایق اتفاقی می‌دانید یا رمز و رازی را در این موضوع دخیل می‌دانید؟

 این دو یار صمیمی آنقدر دوست داشتنی بودند که دشمن نداشتند و همه واقعاً مهرداد و علی را دوست داشتند. به ثمر رسیدن ان دو گل در دقایق 25 و 8 هم اصلاً اتفاقی نبود و باور کنید روح آن دو بازیکن پرسپولیس نظاره‌گر دو بازی اخیر بود. همه هم می‌دانند که علی و مهرداد چقدر پرسپولیسی بودند و در زمان بازیگری با چه تعصب و غیرتی برای پرسپولیس می‌جنگیدند و بعد از فوتبالشان هم همه هوش و حواس‌شان به پرسپولیس و نتایج تیمشان معطوف بود.

 

تحلیل‌تان از بازی پرسپولیس و تراکتور چه بود؟

 قهرمانی در نیم فصل خیلی مهم نیست و به قول رضا شاهرودی دوست خوبم به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند و در نهایت جام قهرمانی باز هم به پرسپولیس می‌رسد اما پرسپولیس مقابل تراکتور عالی بازی کرد و برنده شد و در یک بازی شش امتیازی به برتری رسید. بردن تراکتور برای پرسپولیس حکم جرقه قهرمانی را داشت. بازیکنان ما پنج شش موقعیت برای گل زدن داشتند و اگر کمی دقت می‌کردند با نتیجه‌ای سنگین تراکتور را شکست داده بودند اما در هر حال برد خوبی بود و آقا یحیی با تغییراتش تیم را به خوبی هدایت کرد و به برد خیلی خوب همراه نمایش خوب از تیمش رسید.

 

منظورتان از تغییرات آقا یحیی دقیقاً چه تغییراتی است؟

 من قبلاً هم گفته بودم که سرمربی پرسپولیس نباید سیامک را در دفاع راست قرار دهد چون این بازیکن مرتب نفوذ می‌کند و همین امر فضای خیلی خوبی را برای حریفان مهیا می‌سازد اما همین که مهدی شیری دوباره به دفاع راست پست خودش بازگشت و سیامک به جلو رفت شرایط پرسپولیس خیلی بهتر شد و همه دیدند که پرسپولیس چطور تراکتور را زیر فشار خودش قرار داده بود.

 

در رابطه با گلزنی سید جلال و عملکرد کاپیتان چه نظری دارید؟

 پرسپولیس همیشه مملو از بازیکن خوب در ادوار مختلف بوده اما سید جلال بهترین مدافع میانی تاریخ پرسپولیس بوده و کاپیتانی بزرگ است. 

 

کاپیتانی فقط شیر یا خط انداختن نیست. سید همه جوره به درد پرسپولیس می‌خورد و از موارد حاشیه‌ای بگیرید که سعی می‌کند حاشیه‌ها را جمع کند تا آنجا که وقتی تیمش در دفاع میانی مشکل دارد برای تیمش به بهترین شکل بازی می‌کند و در حالی که تیمش در گل زدن به مشکل می‌خورد به تیم پرسپولیس کمک می‌کند و گل سه امتیازی را در شرایطی سخت برای تیمش به ثمر می‌رساند و سه امتیاز یک بازی حساس را به حساب تیمش واریز می‌کند. همه مدعیان حالا واقعاً احساس خطر کرده‌اند و می‌دانند که نفس‌های پرسپولیس پشت سرشان است.

 

به نظرتان پرسپولیس می‌تواند قهرمان نیم فصل و در نهایت پنجمین قهرمانی متوالی‌اش را جشن بگیرد؟

 به قول آقا رضا شاهرودی به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند و هدف ما قهرمانی پنجم است هر چند با این وضعیت و شرایط پیش برود قهرمانی نیم فصل هم دور از دسترس نیست و باز هم با قدرت می‌گویم پرسپولیس همینطور پیش برود ان‌شاءالله پنجمین قهرمانی متوالی‌اش را هم جشن می‌گیرد.

 

در خصوص بازگشت مهدی ترابی به پرسپولیس چه صحبتی دارید و این بازیکن چقدر می‌تواند در حل مشکل گلزنی به پرسپولیس کمک کند؟

 مهدی ترابی آماده باشد خیلی می‌تواند به پرسپولیس کمک کند و اگر عیسی هم بیاید که خط آتش پرسپولیس با مهدی عبدی واقعاً می‌تواند برای همه مشکل‌ساز شود هر چند همین حالا هم من شخصاً معتقدم مهدی عبدی خیلی خوب است و با وحید امیری در خط حمله خیلی خوب کار می‌کند.

 

 

 ایران/ناصرقراگزلو     

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------