اخراج غفوری پس از ۲ ساعت وتو شد!



 اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی ,تیم‌های فوتبال

 

از قرار معلوم، مدیران مخالف اخراج کاپیتان استقلال به این نتیجه رسیدند که در آن مقطع اصلاً صلاح نبود غفوری کنار گذاشته شود و در نهایت هم توانستند حرف خود را به کرسی بنشانند.

 

 مشکلات میان وریا غفوری و مدیران باشگاه استقلال پس از پایان جدال این تیم مقابل پرسپولیس جنبه علنی به خود گرفت و کاپیتان آبی‌پوشان طی مصاحبه خود صراحتاً هیئت‌مدیره را به کم‌کاری متهم کرد. ادعایی که البته با پاسخ رسمی آنها مواجه نشد ولی کاملاً مشخص بود رابطه طرفین تیره شده است. البته غفوری هنگام تقابل استقلال با نساجی رفتاری عجیب نشان داد و حرکاتش حاشیه‌های بسیار زیادی را برای استقلال به ارمغان آورد ولی کادر فنی و مدیریتی باشگاه بار دیگر ترجیح دادند سیاست سکوت و مماشات را در پیش بگیرند و در واقع خودشان را به ندیدن بزنند. البته در این رابطه اطلاعاتی به دست ما رسیده که نشان می‌دهد قرار بود حداکثر ۲۴ ساعت پس از آن مسابقه اتفاقات بسیار مهمی رخ بدهد اما همه چیز در دقیقه ۹۰ حالت دیگری به خود گرفت. 

 

اخراج دوساعته

پس از رفتاری که کاپیتان استقلال هنگام تعویض در بازی با نساجی انجام داد، برخی از مدیران ارشد این باشگاه به شدت عصبانی شده و مدعی شدند با توجه به اینکه غفوری عملاً قواعد و چارچوب‌های موجود را رعایت نمی‌کند، حضورش در تیم بیشتر از اینکه منفعت داشته باشد، به ضرر استقلال تمام می‌شود و بهتر است بلافاصله زمینه برای کنار گذاشتن او فراهم آید تا نظم و انضباط (از نگاه آنها) به استقلال بازگردد. در این رابطه توافقاتی میان تعدادی از مدیران درجه اول باشگاه نیز به صورت شفاهی انجام شد و مقرر گردید مسئله تحت عنوان یک فرمان اداری به محمود فکری هم ابلاغ شود. البته نمی‌دانیم سرمربی تیم در نهایت چنین ابلاغی را دریافت کرد یا نه ولی پس از دو ساعت همه چیز حالت دیگری به خود گرفته و کنار گذاشته شدن کاپیتان در آن مقطع کاملاً به دست فراموشی سپرده شد!

 

صلاح نبود!

ظاهراً پس از توافق شفاهی اولیه میان بعضی از مدیران استقلال (تأکید می‌کنیم بعضی از مدیران نه همه آنها) سایر ارکان مدیریتی باشگاه نیز در جریان قرار گرفتند و مخالفت خود را با عملی شدن چنین تصمیمی اعلام کردند. همین مسئله موجب استارت مجدد مذاکرات تلفنی میان طرفین شد که چیزی حدود دو ساعت به طول انجامید و پس از آن همه چیز جمع‌وجور شد و گفتند هیچ خبری در مورد وریا اعلام نشود. از قرار معلوم، مدیران مخالف اخراج کاپیتان به این نتیجه رسیدند که در آن مقطع اصلاً صلاح نبود غفوری کنار گذاشته شود و در نهایت هم توانستند حرف خود را به کرسی بنشانند. حالا مشخص نیست این بازیکن تا پایان فصل استقلالی می‌ماند یا نه ولی قدر مسلم اینکه احتمال داشت پس از بازی با نساجی اتفاقاتی رخ بدهد که رخ نداد!

 

خبرورزشی 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------