آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

اتفاق عجیب داوری در بازی لیگ قهرمانان ؛ 3 بار استفاده از «ویدیوچک» در 6 دقیقه!



 لیگ قهرمانان ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
در بازی شب گذشته لیگ قهرمانان اروپا، داور مسابقه دورتموند و سویا صحنه‌ای عجیب و جالب را با استفاده کردن مکرر از ویدیوچک به ثبت رسانید. 

به گزارش فارس، شب گذشته در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دورتموند مقابل سویا به تساوی رسید ولی با احتساب برد 3 بر 2 در «سانچس پیس خوان» به مرحله بعدی صعود کرد.

 

در این مسابقه اتفاق عجیب داوری رخ داد که جونیت چاکر، 2 بار متوالی از ویدیوچک استفاده کرد تا صحنه‌ای جالب در این مسابقه رخ دهد.

 

در دقیقه 51 این مسابقه، ارلینگ هالند گل دوم خودش را به ثبت رساند ولی داور با دیدن ویدوچک این گل را نپذیرفت و مدعی شد که مهاجم نروژی دورتموند روی مدافع سویا خطا کرده است. اما اینجا پایان کار نبود، چاکر پس از دیدن صحنه گل، صحنه یک دقیقه قبل خطای مدافع سویا روی مهاجم دورتموند را بررسی کرد.

 

چاکر با این دیدن صحنه به نتیجه رسید که ژولس کنده روی ارلینگ هالند خطا کرده و باید پنالتی گرفته شود. پس داور گل را نپذیرفت ولی بلافاصله برای دورتموند پنالتی گرفت.

 

پنالتی از سوی هالند زده شد ولی یاسین بونو با 2 مهار فوق‌العاده توانست مانع گلزنی دورتموند شود و سویا به بازی بازگردد. اما اینجا هم پایان کار نبود و با گذشت یک دقیقه از آن صحنه، دوباره داور به سمت ویدیوچک رفت.

 

چاکر با دیدن صحنه متوجه شد که دروازه‌بان سویا پاهایش موقع گرفتن پنالتی روی خط نبوده و باید این پنالتی تکرار شود. به همین دلیل دوباره پنالتی برای دورتموند گرفته شد تا هالند این بار با گل کردن این موقعیت، زردپوشان را با 2 گل پیش اندازد.

 

این صحنه و گل شدن توپ دورتموند تقریبا 6 دقیقه‌ای از زمان بازی را گرفت که در نوع خودش جالب و جدید به شمار می رود. گزارشگر شبکه BtSport با خنده به این اتفاق واکنش نشان داد و اظهار داشت: ما فکر کردیم که ویدیوچک فقط در لیگ برتر انگلیس ما را سردرگم می‌کند. 

 

نکته دیگر که در این صحنه باید اشاره داشت، برخورد و درگیری یاسین بونو و ارلینگ هالند بود که یک جنجال را نیز به پا کرد. دروازه‌بان سویا پس از گرفتن پنالتی هالند مقابل این مهاجم خوشحالی عجیبی را ثبت کرد که پس از تکرار این پنالتی، هالند خوشحالی بونو را روی خود او عملی کرد که این باعث شد درگیری بین بازیکنان سویا و دورتموند شکل گیرد.

 

اتفاق مورد بحث در این صحنه داوری این است که هم خطای کنده روی هالند (صحنه کشیدن پیراهن دورتموند) و هم خطای هالند روی دیگو کارلوس (صحنه گل بازیکن دورتموند به سویا) آن چنان هم خطا نبوده و داور با دیدن صحنه کاملا سخت گیرانه عمل کرده است. گزارشگر بازی در این خصوص با دیدن صحنه‌ای درمانده از دروازه‌بان سویا اظهار داشت: ما همه همین حس را داریم بونو!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------