ایکر کاسیاس از همسر خود جدا شد



 ایکر کاسیاس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سارا کاربونرو، همسر ایکر کاسیاس فاش کرد این زوج از یکدیگر جدا شده اند.  

به گزارش ورزش سه ، سارا کاربونرو و ایکر کاسیاس یکی از زوج های مشهور دنیای ورزش بوده اند و بارها تصاویری از آنها در محافل مختلف منتشر شده و مورد توجه فوتبالدوستان قرار گرفته بود. حالا سارا کاربونرو  با انتشار متنی در صفحه رسمی خود فاش کرد او و ایکر کاسیاس بعد از 11 سال زندگی مشترک تصمیم گرفتند از یکدیگر جدا شوند. ایکر کاسیاس مدتی قبل و بعد از ابتلا به بیماری قلبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و اخباری در مورد بازگشت او به این عرصه در قالب پست های مدیریتی شنیده شده بود.

 

 ایکر کاسیاس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

سارا کاربونرو در صفحه خود نوشت: "من و ایکر به داشتن چنین خانواده ای افتخار می کنیم و ما در این مدت عشق و علاقه ای را کنار هم تجربه کردیم که زندگی ما را شیرین کرد. اما حالا ما به عنوان یک زن و شوهر مسیرهای متفاوتی را طی خواهیم کرد، اما همچنان والدینی فداکار خواهیم ماند. در مورد این تصمیم خیلی فکر کرده ایم و با نظر متقابل هر دو طرف به این نتیجه رسیدیم.

 

احترام، محبت و دوستی بین ما باقی خواهد ماند. اولویت ما  با عشق و تعهد، اطمینان از رفاه و تحصیلات فرزندانمان و محافظت از آنها است و می خواهیم  در یک محیط آرام و سالم رشد کنند. با انتشار این متن ما از شما می خواهیم به تصمیم ما  در این مقطع و این تغییر احترام بگذارید و از اینکه ما را درک می کنید ممنونیم."

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------