مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲| پرتغال پیروزی را با تساوی عوض کرد/ بلژیک مقابل چک متوقف شد



مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
دیدارهای شب اول از هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا با توقف مدعیان اصلی صعود از گروه های A و E به پایان رسید.

  به گزارش تسنیم، دیدارهای شب اول از هفته دوم مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره اروپا، بامداد امروز( یکشنبه) به پایان رسید که در مهمترین آنها تیم های ملی پرتغال و بلژیک در خانه رقبا به تساوی بسنده کردند.

 

در گروه A پرتغال که کریستانو رونالدو را هم در ترکیب اصلی داشت، در بلگراد برابر صربستان در حالی به تساوی ۲- ۲ بسنده کرد که ۲ بر صفر از این تیم پیش افتاده بود. هر دو گل پرتغال را دیوگو ژوتا مهاجم لیورپول در دقایق ۱۱ و ۳۶ به ثمر رساند.

 

صربستان در دقیقه ۴۶ توسط الکساندر میتروویچ و در دقیقه ۶۰ توسط فیلیپ کاستیچ گل های خورده را جواب داد. در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه دوم این بازی میلنکوویچ از صربستان اخراج شد.

 

در دیگر بازی این گروه تیم ملی لوکزامبورگ با یک گل از سد میزبان خود ایرلند گذشت.

 

با این نتیجه صربستان و پرتغال هر دو با ۴ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب اول و دوم هستند، لوکزامبورگ با ۳ امتیاز سوم است و تیم های آذربایجان و ایرلند هر دو بدون امتیاز در رده های بعدی قرار دارند.

 

در گروه E ستاره های تیم ملی بلژیک نتوانستند میزبان خود جمهوری چک را شکست دهند و به تساوی یک- یک رضایت دادند. این چک بود که توسط لوکاژ پروود در دقیقه ۵۰ به گل رسید و ۱۰ دقیقه بعد روملو لوکاکو مهاجم تیم اینتر گل تساوی را برای تیم تحت هدایت روبرتو مارتینس به ثمر رساند.

 

با این نتیجه تیم های چک و بلژیک هر دو با ۴ امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده های اول و دوم قرار دارند و پس از آنها بلاروس با ۳ امتیاز سوم است و تیم های ولز و استونی هر دو بدون امتیاز رده های بعدی را در اختیار دارند.

 

در بازی همزمان در گروه H اسلواکی در برابر میهمان خود مالت به تساوی ۲- ۲ بسنده کرد. این نخستین امتیاز مالت و دومین امتیاز اسلواکی بود که به ترتیب در رده های ششم و چهارم جدول قرار دارند. روسیه، اسلوونی، کرواسی به ترتیب با ۶، ۳ و ۳ امتیاز در رده های اول تا سوم جدول این گروه هستند.

 

سایر نتایج:

مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------