گلایه فتح‌الله‌زاده از وزیر: چطور تیمی یکباره ۷۰ میلیارد شارژ شده ولی در استقلال از کمبود غذا گله می‌کنند؟!



استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: اینکه سلطانی‌فر پرسپولیسی باشد اشکال ندارد ولی تأثیراتی برجا می‌گذارد. 

به گزارش شبکه لحظه، علی فتح الله زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال اظهار داشت: خانم فریده شجاعی مجبور شد از آن دربی 6-0 بگوید. همین چند وقت پیش فرهاد مجیدی 6-2 پرسپولیس را زده و تازه از آن 8 تا چیزی نمی‌گویم. پرسپولیس 60 سال است دنبال یک ستاره می‌دود؛ باید به نوه‌هایم بسپارم که بالاخره ستاره می‌گیرند یا نه!

 

وی ادامه داد: آذری جهرمی که از آن رکورد حرف می‌زند، هنوز به دنیا نیامده بود. چون آذری جهرمی پست دارد، درست نیست که کری بخواند. اینکه سلطانی‌فر پرسپولیسی باشد اشکال ندارد ولی تأثیراتی برجا می‌گذارد. به وزیر گله کردم که چطور می‌شود یکباره 70 میلیارد وارد تیمی شود و 15 میلیارد قرارداد بازیکن ببندند ولی در استقلال از کمبود غذا گله می‌کنند؟!

 

فتح الله زاده افزود: سلطانی‌فر گفت در پرسپولیس مدیران قوی هستند و به خاطر همین شرایط خوبی دارند. در حرم حضرت علی (ع) برای بازی آسیایی پرسپولیس دعا کردم و نماز خواندم. وقتی از حرم بیرون آمدم پرسپولیسی‌ها شعار می‌دادند «حاجی باتعصب».

 

علی فتح الله زاده از مصیبت‌های مدیرعاملی استقلال می گوید: الان نمی‌توانم هیچ کار بانکی انجام بدهم و حتی کارت بانکی هم ندارم. 10 بار ممنوع الخروج شدم و دادگاه و قوه قضاییه رفتم. 8 قهرمانی استقلال به تمام این سختی‌ها می‌ارزد. سردار رویانیان برایم کری می‌خواند و به درجه‌هایش اشاره می‌کرد که بازداشتم می‌کند!

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------