تعداد کرونایی‌های رقیب پرسپولیس به ۱۰ نفر رسید / گل‌محمدی محروم شد



پرسپولیس,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی
سرپرست تیم فوتبال نساجی اعلام کرد تست کرونای سه عضو دیگر این تیم نیز مثبت شده است. 

 به گزارش خبرآنلاین؛ بازیکنان و اعضای تیم فوتبال نساجی مازندران پس از مثبت شدن تست کرونای ۷ عضو تیم، روز گذشته (سه‌شنبه) بار دیگر تست کرونا دادند که در آزمایش جدید، جواب آزمایش کرونای سه عضو دیگر این تیم مثبت شد تا شمار کرونایی‌های نساجی به ۱۰ نفر افزایش پیدا کند.

 

فرهاد کوچک‌زاده سرپرست تیم فوتبال نساجی با اعلام این خبر گفت: تست سه نفر دیگر از اعضای تیم مثبت شده اما هیچ‌کدام از آنها جزو بازیکنان نیستند و از اعضای کادرفنی هستند.

 

وی ادامه داد: به این ترتیب در مجموع تست کرونای ۷ عضو کادرفنی و سه بازیکن تیم‌مان مثبت است اما مشکلی برای بازی با پرسپولیس نداریم و تا ساعتی دیگر نیز در جلسه هماهنگی پیش از بازی شرکت خواهیم کرد.

 

قرار است دیدار پرسپولیس و نساجی در هفته بیستم لیگ برتر ساعت ۱۸.۵۰ فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

 

گل‌محمدی محروم شد 

یحیی گل‌محمدی به دلیل چهار کارته شدن امکان حضور در نشست خبری را نخواهد داشت.

پرسپولیس,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

 

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در بازی قبلی مقابل شهرخودرو به دلیل اعتراضی که به علی صفایی داشت، با کارت زرد داور مسابقه مواجه شد تا از نشست خبری و حضور در کنار زمین محروم شود.

 

این چهارمین کارت زرد گل‌محمدی در فصل جاری بود و باتوجه به قوانین جدید، او یک بازی را از دست می‌دهد و طبق اعلام سازمان لیگ حتی امکان حضور در کنفرانس مطبوعاتی را هم نخواهد داشت و حمید مطهری باید پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشد.

 

تا پایان اگر سرمربی پرسپولیس سه کارت زرد دیگر هم بگیرد، یک بازی هم محروم خواهد شد. این در حالی است که در سال های قبلی، مربیان تنها با کارت قرمز یا محرومیت انضباطی، از حضور در کنار زمین محروم می‌شدند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------