مهدی: برگزاری سوپرجام پیش از پایان فصل در دستور کار قرار دارد| درخواست پرسپولیس از سازمان لیگ در مورد تجمع هواداران در اصفهان



  مهدی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ شایعات مربوط به حذف بازی سوپرجام از تقویم فوتبال ایران را تکذیب کرد. 

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در روزهای اخیر اخبار و شایعاتی بی اساس درباره تصمیم گیری برای لغو همیشگی مسابقه سوپرجام از تقویم فوتبال ایران در فضای مجازی منتشر شده است. برخی افراد سودجو این شایعات را دستمایه حملات بی پایه و اساس به مدیریت فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال ایران قرار داده‌اند. این در حالی است که مسوول برگزاری مسابقات بارها از عزم جدی برای برگزاری سوپر جام صحبت کرده است و هیچ اراده‌ای هم برای حذف سوپرجام وجود نداشته است.

 

با این حال به دنبال ابهامات و سوالات گسترده به وجود آمده سهیل مهدی مسوول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال درباره شایعات مطرح شده گفت: ما بنا داشتیم در فاصله بین هفته بیست و سوم و بیست و چهارم بازی سوپرجام را برگزار کنیم که با تغییری که در برنامه لیگ به خاطر اردوی تیم ملی به وجود آمد باز هم منتفی شد. حذف بازی سوپرجام از برنامه در این مقطع زمانی به معنای حذف این رقابت در کل تقویم فوتبال ایران در فصل جاری و فصول دیگر نیست. الان اولیوت ما برگزاری دیدارهای معوقه لیگ است و حتما تمام تلاش خود را می‌کنیم که تا قبل از پایان لیگ، سوپر جام را برگزار کنیم»

 

سهیل مهدی هم چنین تاکید کرد: اگر قرار باشد وقت خود را برای جواب دادن به تمامی شایعات مطرح شده در فضای مجازی بگذاریم دیگر وقتی برای کار کردن باقی نمی ماند. ولی با توجه به سوالات متعدد مطرح شده باید بگویم که هیچ وقت قرار نیست بازی سوپرجام از تقویم فوتبال ایران حذف شود. امسال هم به خاطر شرایط خاص کرونا، مسابقات تیم ملی، فشردگی مسابقات و حضور پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و تعداد بالای مسابقات معوقه تا کنون نتوانسته‌ایم این بازی را برگزار کنیم.

 

درخواست پرسپولیس از سازمان لیگ در مورد تجمع هواداران در اصفهان

باشگاه پرسپولیس با ارسال نامه ای به سازمان لیگ درخواست کرد تهمیدات ویژه ای درباره میزبانی سپاهان در نظر گرفته شود.

  

 کاروان تیم پرسپولیس امروز ساعت ۱۸ با پرواز اختصاصی برای برگزاری دیدار مقابل سپاهان عازم اصفهان می‌شود. 

 

مدیران این باشگاه امروز با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ درخواست کردند با توجه به اتفاق‌های دیدار سال گذشته این تیم مقابل سپاهان که در نهایت سبب لغو آن مسابقه شد و همچنین مسائلی که در سالهای اخیر در زمان سفر سرخپوشان به اصفهان رخ داده تمهیدات ویژه ای  برای جلوگیری از تکرار آن مسائل در نظر گرفته شود.

 

مدیرانباشگاه پرسپولیساز سازمان لیگ درخواست کرده اند از تجمع هواداران حریف مقابل فرودگاه و هتل برای جلوگیری از تمرکز بازیکنان و کادرفنی جلوگیری شود.

 

همچنین رعایت کامل مسائل مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابل فرودگاه و هتل، جلوگیری از ورود میهمانان اضافی، صدور کارت برای برخی عوامل و میهمان‌های تیم حریف بیش از ظرفیت مجاز، ورود تماشاگران به داخل ورزشگاه با هر عنوانی و درنظر گرفتن امنیت تیم پرسپولیس از دیگر مواردی است که مدیریت باشگاه پرسپولیس  در نامه خود به سازمان لیگ روی آن تاکید کرده است.

 

احتمال دارد ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه هم در این سفر پرسپولیس را همراهی کند تا تمهیدات ویژه تری برای این تیم در زمان سفر به اصفهان و بازی با سپاهان انجام شود.

 

مسابقه دو تیم از ساعت ۲۰:۱۵ فردا در ورزشگاه نقش جهان برگزار می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------