بسته شدن پنجره تابستانی استقلال به خاطر شکایت استراماچونی/ بحران آبی‌ها از راه می‌رسد



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
استقلال این روزها با انواع و اقسام مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. وضعیت به گونه‌ای شده که حتی خود مدیران باشگاه نیز صراحتاً به دغدغه‌های بزرگ مالی اعتراف می‌کنند و جایی برای تکذیب باقی نمانده است. 

 به گزارش خبرورزشی، استقلال این روزها با انواع و اقسام مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. وضعیت به گونه‌ای شده که حتی خود مدیران باشگاه نیز صراحتاً به دغدغه‌های بزرگ مالی اعتراف می‌کنند و جایی برای تکذیب باقی نمانده است.

 

در حال حاضر باید مطالبات شیخ دیاباته و هرویه میلیچ سر فرصت پرداخت شود. بازیکنان داخلی نیز طلبکار هستند و راضی نگه داشتن آنها در روزهای پایانی لیگ برتر که با مراحل حساس جام حذفی نیز هم‌زمان می‌شود، اهمیت بسیار زیادی دارد.

 

البته این مسائل در مقابل شکایت آندره‌آ استراماچونی و رقمی که باشگاه استقلال در صورت باختن آن پرونده باید بپردازد (چیزی حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار یورو) اصلاً موارد مهمی تلقی نمی‌شوند.

 

خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که مدیران باشگاه استقلال به شدت نگران هستند تا مبادا سرمربی اسبق این تیم به واسطه برخورداری از تیم حقوقی مجرب و وکلای کارکشته نه تنها بتواند پرونده را به صورت کامل از استقلال ببرد، بلکه دقیقاً مانند همان کار انجام شده توسط وینفرد شفر، پنجره نقل و انتقالات استقلال در تابستان امسال را مسدود کند و این تیم در مهلت یارگیری برای فصل آینده و البته جدال فوق‌العاده حساس برابر الهلال عربستان که قرار است اواخر شهریور ماه برگزار شود، با معضل بسیار بزرگ مواجه شود.

 

پنجره نقل و انتقالات استقلال در حال حاضر هم بسته است چون مربی خارجی و وکیلش که دو سال قبل در روزهای آغازین دومین دوره سرمربیگری فرهاد مجیدی به جمع آبی‌پوشان اضافه شده بود بر سر مسائل مالی با استقلال دچار مشکل شده‌اند و کارشان به فیفا کشیده شده است ولی آن موضوع قطعاً به راحتی حل می‌شود و همه چیز باید معطوف به جمع‌وجور کردن پرونده مرد ایتالیایی شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------