آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لیگ اروپا؛ صعود یاران آزمون به دور بعد در شب شکست شاگردان کلوپ

در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا تیم فوتبال آاس رم توانست با دو گل میلان را شکست دهد. به گزارش ایرنا، دور…

مسی: تیم بسیار قدرتمندی داریم



 مسی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
فوق ستاره بارسلونا از بازگشت به تیم ملی بسیار خوشحال است و اطمینان دارد که آلبی سلسته عملکرد خوبی در کوپا آمه ریکا خواهد داشت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، لیونل مسی برای حضور در اردوی تیم ملی فوتبال آرژانتین به کشورش برگشته است تا خود را آماده کوپا آمه ریکا کند.

 

او در جمع خبرنگاران گفت: بسیار خوشحالم که با دیگر در اردوی تیم ملی شرکت کردم. وضعیت عجیب است و کرونا باعث شده است تا نتوانیم زندگی عادی خود را دنبال کنیم. متاسفانه وضعیت نسبت به قبل بدتر شده است و شمار مبتلایان در حال افزایش است. تلاش می کنیم تا پروتکل ها را رعایت کنیم تا شمار مبتلایان کمتر شود.

 

مسی ادامه داد: در دور قبل کوپا آمه ریکا عملکرد خوبی داشتیم اما نباید به این اکتفا کرد. می خواهیم که در بازی های پیش رو عملکرد بهتری داشته باشیم. متاسفانه مدتها است که در کنار هم بازی نمی کنیم و برای هماهنگی بیشتر به زمان نیاز داریم. باید هر چه سریعتر خود را هماهنگ کنیم. ما در تیم ملی همیشه به دنبال پیروزی هستیم.

 

مسی در ادامه صحبت های خود گفت: به نظرم تیم یکدستی داریم و اسکالونی هم تلاش زیادی از خود نشان داده است. ما یک مجموعه بسیار خوب هستیم و بر این باورم که تیم بسیار قوی در کوپا آمه ریکا خواهیم بود.

 

مسی درباره رویارویی با شیلی و کلمبیا گفت: هر دو بازی سخت خواهند بود. شیلی تیم خوبی است و بازیکنان شاخص زیادی دارد. این تیم مربی خوبی هم دارد. آنها تجربه لازم را دارند. هم برابر شیلی و هم برابر کلمبیا کار آسانی نخواهیم داشت.

 

رقابت های کوپا آمه ریکا قرار بود به میزبانی آرژانتین برگزار شود اما کونمبول(کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی) به خاطر شیوع ویروس کرونا میزبانی را از این کشور گرفت.

 

این رقابت ها قرار بود که از ۱۳ جون تا ۱۰ جولای در آرژانتین برگزار شود. پیش از این هم کلمبیا از میزبانی این رقابت ها کنار گذاشته شد و معلوم نیست که کونمبول قرار است که میزبانی این بازی ها را به کدام کشور بدهد. قرار است که به زودی تصمیم نهایی اعلام شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------