اسکوچیچ: هنوز یک قدم تا موفقیت باقی مانده است | حاج صفی:امیدوارم با ۳ امتیاز مردم را خوشحال کنیم



تیم ملی فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
.سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هنوز یک قدم مهم برای پشت سر گذاشتن این تورنمنت با موفقیت در پیش داریم.

 به گزارش فارس، دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار ایران و عراق اظهار داشت: قبل از اینکه به بحرین بیاییم می‌دانستیم باید ۴ بازی سخت انجام بدهیم و از همه این بازی ها پیروز بیرون بیاییم و این روی ما فشار وارد می‌کرد. از این ۴ بازی یک مسابقه باقی مانده و فکر می‌کنم این مسابقه از ۳ بازی گذشته سخت تر باشد. شرایط خوبی داریم و جو تیم ما خیلی عالی است، ما هر چه داریم خواهیم گذاشت  تا در این بازی آخر با دست پر خارج شویم.

 

وی افزود: برای بازیکنان و مربی عراق احترام زیادی قائل هستییم. آنها مربی خوبی دارند و در مجموع تیم قابل احترامی هستند.

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص اینکه در روزهای اخیر تمرینات تیم ملی بسیار شاداب برگزار شده است و اینکه طی روزهای اخیر صحبت‌هایی مبنی بر اینکه برخی بازیکنان عراق در بازی فردا حضور ندارند عنوان کرد: ما از ترکیب تیم ملی عراق اطلاعات کاملی نداریم. همیشه وقتی یک بازیکن بازی می‌کند معنی‌اش این است که یک بازیکن دیگر باید بیرون بنشیند. مطمئنا ترکیب عراق مقابل تیم ما بهترین ترکیبی است که آنها استفاده خواهند کرد.

 

اسکوچیچ تصریح کرد: در مورد جو تیم ملی ایران هم درست گفتید. فضای خوبی بر تیم ما حاکم است و خیلی امیدواریم این جو را به بازیکنان منتقل کنیم. ما هنوز یک قدم مهم برای پشت سر گذاشتن این تورنمنت با موفقیت در پیش داریم.

 

 حاج صفی:دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و جذاب است/ امیدوارم با ۳ امتیاز مردم را خوشحال کنیم

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و البته جذاب و پر گل بوده است.

 

تیم ملی فوتبال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

احسان حاج صفی در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌ ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیمی ما چه از نظر فنی و چه از نظر روحی و روانی بازی به بازی  خیلی بهتر شده و تیم ما برای بازی فردا آماده است.

 

وی افزود: همه می‌دانیم بازی سختی داریم. دیدارهای ایران و عراق همیشه سخت و البته جذاب و پر گل بوده است.امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب از آب در بیاید و در نهایت بتوانیم ۳ امتیاز بازی را بگیریم و همه مردم را خوشحال کنیم.

 

کاپیتان تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص فضایی که بر تیم ملی حاکم است عنوان کرد: از روزی که به بحرین آمدیم شرایط را درک کردیم و می‌دانستیم امتیازات ساده‌ای را در دور رفت از دست دادیم به همین دلیل همقسم شدیم که اینجا جای امتیاز از دست دادن نیست. با هم صحبت کردیم و همه تمرکز کردیم تا از این گروه صعود کنیم.

 

وی ادامه داد: تیم ملی کشورمان لیاقت صعود از این گروه را دارد و همه ما بازیکنان یک هدف داریم که از این مرحله بالا برویم. خوشبختانه جو فوق‌العاده ای در تیم ما حکمفرما شده و پیشکسوتان فوتبال و مردم از ما حمایت کردند و به همین دلیل تیم سرحال بود. انرژی مثبت همه مردم در این بازی ها به ما کمک کرد و امیدوارم فردا یک بازی خیلی خوب را انجام بدهیم تا بتوانیم برنده بازی شویم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------