آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

تنها هواداران واکسینه‌ شده مجاز به حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ هستند



نخست وزیر قطر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
براساس اعلام نخست وزیر قطر، در جام جهانی ۲۰۲۲ تنها افرادی که به طور کامل برابر ویروس کرونا واکسینه شده باشند، اجازه حضور خواهند داشت. 

به گزارش ایرنا، قطر در نوامبر ۲۰۲۲، میزبان این تورنمنت چهار هفته‌ای است و رییس فدراسیون بین المللی فوتبال(فیفا) اعلام کرده است که بازی‌ها در ورزشگاه‌ها با ظرفیت کامل برگزار خواهد شد.

 

«شیخ خالد بن عبدالعزیز آل ثانی» نخست وزیر قطر در گفت‌وگو با رسانه‌ها گفت، درحالیکه انتظار می‌رود اکثر کشورها تا موعد مقرر شهروندان خود را واکسینه کنند، دوحه همچنان به اتخاذ اقدامات برای برگزاری موفق این رویداد ادامه خواهد داد.

 

وی در گفت و گو با خبرگزاری رسمی قطر QNA اظهار داشت: به منظور ایمن‌سازی و واکسیناسیون برخی از آنهایی که به قطر می‌آیند، هم اکنون برای فراهم کردن یک میلیون دوز واکسن کووید-۱۹ در حال مذاکره با یک شرکت هستیم.

 

هنوز به طور دقیق مشخص نیست که این واکسن‌ها چگونه عرضه خواهد شد؛ دو دوز عمده واکسن‌های کرونا باید در فاصله چند هفته تزریق شود.

 

مقامات قطری پیش از این گفته بودند که امیدوارند تورنمنتی عاری از ویروس کرونا برگزار کرده و همچنین از برنامه خود برای عرضه واکسن برای کسانی که تاکنون واکسینه نشده‌اند، پرده برداشت.

 

نخست وزیر قطر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

قطر در حال واکسینه کردن شهروندان و اتباع این کشور با واکسن‌های ساخت شرکت‌های فایزر و مدرنا است. براساس پیگیری واکسیناسیون کووید-۱۹ توسط رویترز، این کشور دست کم ۲.۸ میلیون دوز واکسن که برای واکسینه کردن حدود ۵۰.۸درصد از جمعیت کفایت می‌کند، سفارش داده است.

 

شیخ خالد همچنین اعلام کرد که عرب کاپ ۲۰۲۱ که قرار است در ماه دسامبر به میزبانی دوحه برگزار شود، بازتاب آمادگی قطر برای میزبانی از تورنمنت‌های بزرگ خواهد بود.

 

به گفته وی، تعداد زیادی از ورزشگاه‌ها تکمیل شده و کار برای سه ورزشگاه دیگر از جمله لوسیل که میزبان دیدار فینال جام جهانی ۲۰۲۲ است، ادامه داشته و تاکنون ۹۰ درصد آن تکمیل شده است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------