شادی نوستالژیک روی نیمکت ایتالیا (عکس)



زوج سرشناس خط حمله تیم ملی ایتالیا در یورو 1988 امشب در قامت مربی صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 را جشن گرفتند. 

به گزارش ورزش سه ، تیم ملی ایتالیا بعد از صعود مقتدرانه از گروه خود، امشب در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2020 با نتیجه دو بر یک (در وقت های اضافه) از سد تیم ملی اتریش گذشته و به جمع 8 تیم نهایی مسابقات راه یافت.

 

بعد از اینکه بازی امشب ایتالیا و اتریش در 90 دقیقه به تساوی رسید، تعیین برنده به وقت های اضافه کشیده شد و ایتالیا موفق شد با گل های کیه‌زا و پسینا در دقایق 95 و 105 از حریف خود پیش بیافتد. در ادامه، تیم اتریش تنها موفق به جبران یکی از گل های خورده شد تا بازی با پیروزی دو بر یک شاگردان مانچینی به پایان برسد.

 

بعد از به ثمر رسیدن هر دو گل تیم ملی ایتالیا شاهد شادی غیر قابل وصف روبرتو مانچینی بودیم که با در آغوش گرفتن جیان‌لوکا ویالی، مدیر تیم ملی ایتالیا جشن خود را برگزار کرد.

 

 تیم ملی اتریش ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

این شادی، هواداران فوتبال ایتالیا را به دو دهه پیش برد؛ جایی که ویالی و مانچینی به عنوان ستارگان خط حمله تیم سامپدوریا، تشکیل دهنده زوج خط حمله تیم ملی ایتالیا در یورو 88 بودند. ایتالیا دور گروهی این مسابقات را با تساوی یک بر یک مقابل آلمان غربی و پیروزی یک بر صفر مقابل اسپانیا آغاز کرد؛ گل های ایتالیا در این دو دیدار را به ترتیب مانچینی و ویالی به ثمر رساندند تا لاجوردی پوشان پس از کسب پیروزی دو بر صفر مقابل دانمارک، به عنوان تیم دوم پس از آلمان راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

 

در دیدار نیمه نهایی، ایتالیا با دو گل مغلوب شوروی سابق شد و از دور رقابت ها کنار رفت؛ حال بعد از 23 سال ویالی و مانچینی این بار به عنوان مربی به دنبال فتح یورو 2020 هستند و عملکرد ایتالیا تا این لحظه به گونه ای بوده که آنها را برای رسیدن به هدف شان امیدوار کند.

 تیم ملی اتریش ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

  

 تیم ملی اتریش ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------