اعلام آخرین تغییرات لیگ قهرمانان آسیا/ دو مرحله دیگر «تک» بازی شد



 لیگ قهرمانان آسیا ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
طبق آخرین تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا، مراحل یک چهارم و نیمه نهایی این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت تک بازی اما به شیوه متمرکز برگزار خواهد شد.

 به گزارش  مهر، روزنامه «الاتحاد» امارات گزارش کاملی از آخرین تصمیمات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری فصل جاری و فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا منتشر کرد. این گزارش نشان می‌دهد مراحل یک چهارم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان هم به صورت تک بازی اما در یک یا دو کشور به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

 

این روزنامه نوشت: «کمیته مسابقات AFC تصمیم گرفت سیستم مراحل نهایی نسخه فعلی لیگ قهرمانان آسیا در دورهای یک چهارم و نیمه نهایی را اصلاح کند؛ جایی که تصمیم به برگزاری این دو مرحله به شیوه متمرکز بود و یک یا دو کشور میزبان می‌شوند. تیم‌ها در مرحله یک چهارم نهایی یک مسابقه انجام می‌دهند و راهی مرحله بعد می‌شوند. برنده مرحله نیمه نهایی هم از یک مسابقه راهی فینال می‌شود چون AFC زمان این مرحله از مسابقات را از ۱۶ تا ۲۰ اکتبر (۲۴ الی ۲۸ مهر) تعیین کرده است. در حالی که زمان دیدار فینال در صورتی که در غرب قاره برگزار شود، در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) تغییر نمی‌کند.»

 

به نوشته الاتحاد، درخواست برای گرفتن میزبانی مراحل یک چهارم و نیمه نهایی حداکثر اواخر ماه جولای (اوایل مرداد) و توسط کشورهایی ارائه می‌شود که در این مراحل نماینده داشته باشند.

 

این روزنامه اماراتی که ارتباطات قوی با مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا دارد، اعلام کرد مرحله گروهی فصل آینده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا (سال ۲۰۲۲) هم به صورت متمرکز خواهد بود. زمان برگزاری این رقابت‌ها ۱۱ تا ۲۷ می ۲۰۲۲ (۲۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد ۱۴۰۱) است.

 

نحوه برگزاری سایر مراحل فصل ۲۰۲۲ بعداً مشخص خواهد شد.

 

زمان بندی لیگ قهرمانان فصل جاری و فصل آینده در یک نگاه به این ترتیب است:

 

فصل ۲۰۲۱

یک چهارم و نیمه نهایی:

۲۴ الی ۲۸ مهر ۱۴۰۰

 

فینال:

۲ آذر

فصل ۲۰۲۲

مرحله مقدماتی:

۲۱ اردیبهشت تا ۶ خرداد ۱۴۰۱

 

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و تراکتور سه نماینده ایران در مرحله یک هشتم نهایی این فصل از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هستند.

 

استقلال با الهلال عربستان، تراکتور با النصر عربستان و پرسپولیس با استقلال تاجیکستان بازی می‌کنند و در صورت برتری، راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد. استقلال روز ۲۲ شهریور با الهلال بازی می‌کند و دو نماینده دیگر ایران روز ۲۳ شهریور به مصاف حریفانشان می‌روند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------