عبداللهی: برای حضور تماشاگران دربی به نتیجه رسیدیم / کاپیتان استقلال به دربی رسید



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
سرپرست استقلال توضیحاتی را درباره شرایط تیمش قبل از دربی پایتخت ارائه کرد.

 به گزارش ورزش سه ، نصرالله عبداللهی بعد از جلسه هماهنگی دربی پایتخت بیان کرد:‌این جلسه به خاطر حضور تماشاگران در مسابقه دربی طولانی شد. افراد درباره حضور تماشاگران و چگونگی ورودشان بحث کردند تا به نتیجه برسند و آدم های اضافی به ورزشگاه نیایند.

 

وی درباره اینکه آیا دربی ناظر ویژه دارد، گفت:‌خیر، آقای سلیمانی نماینده فدراسیون هستند و کارشان را انجام می‌دهند.

 

سرپرست استقلال درباره موضوع پرداختی به اعضای تیم تاکید کرد: قرار گذاشتند که بعد از بازی دربی این اتفاق بیفتد و بازیکنان بعد از مسابقه پول بگیرند.

 

عبداللهی درباره شرایط استقلال تاکید کرد:‌شرایط تیم خوب است. همه تمرین می‌کنند. یکی دو بازیکن مصدوم داریم که امیدواریم برسند و بتوانیم کار را جلو ببریم.

 

وی درباره دلیل جدایی فرشاد ماجدی از استقلال افزود: من از دلیل این موضوع خبر ندارم اما فکر می‌کنم می‌خواست به تیم دیگری برود.

 

 کاپیتان استقلال به دربی رسید

کاپیتان استقلال مشکلی برای همراهی تیمش در مسابقه با پرسپولیس ندارد.

 

به گزارش ورزش سه ، وریا غفوری کاپیتان ابی های پایتخت که به دلیل مصدومیت چند بازی قبلی تیمش را از دست داده بود، به بهبودی کامل رسیده است.

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

غفوری یک درد کهنه دارد که دوباره عود کرده و برای تشدید نشدن این درد در چند مسابقه قبلی استقلال به میدان نرفت. از طرفی کادرفنی نیز ترجیح داد کاپیتان تیمش برای دربی آماده شود و حالا نیز او آماده حضور در دربی است.

 

نصراالله عبداللهی سرپرست استقلال با تایید این خبر گفت: «غفوری مشکلی برای بازی کردن نداردو با صلاحدید کادرفنی می‌توانددر ترکیب قرار بگیرد.»

 

حضور وریا غفوری در دربی می‌تواند یک وزنه برای آبی ها باشد. خصوصا اینکه او در دربی های قبلی نیز خاطرات خوبی برای هواداران استقلال برجای گذاشته است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------