آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

موافقت شفاهی کریم باقری برای تمدید قرارداد | رحمتی در پدیده ماندنی شد



کریم باقری ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه تمدید قرارداد خود با این باشگاه قرار گرفته است.

 به گزارش فارس، قرارداد کریم باقری با پرسپولیس پس از لیگ برتر به اتمام رسید. این در شرایطی است که سایر مربیان این تیم در پاییز ۹۹ قرارداد‌های خود را به مدت دو فصل دیگر با سرخ‌پوشان تمدید کرده بودند اما باقری مانند دوره برانکو ایوانکوویچ که با وجود تمدید قرارداد دو ساله سرمربی کروات و دستیارانش، ترجیح داد جداگانه و سال به سال این قرارداد را تمدید کند، این بار هم همزمان با سایر اعضای کادر فنی، این کار را انجام نداد. 

 

برخلاف شایعاتی که در طول فصل درباره اختلاف نظر باقری و یحیی گل‌محمدی مطرح شده بود، ظاهرا سرمربی پرسپولیس حدود سه ماه قبل در نامه‌ای به جعفر سمیعی درخواست کرده به هر طریقی قرارداد مربی این تیم تمدید شود. 

 

در تماس‌های هفته گذشته باقری با مدیران باشگاه هم شفاهی تاکید کرده مشکلی برای ادامه حضور و تمدید قرارداد ندارد. ظاهرا پس از اتمام تعطیلات سرخ‌پوشان، این مربی هم با حضور در باشگاه قرارداد جدیدش را به امضا می‌رساند تا فصل آینده برای هشتمین سال در کادر فنی حضور داشته باشد. 

 

رحمتی در پدیده ماندنی شد

سیدمهدی رحمتی که تیم فوتبال پدیده را در لیگ بیستم هدایت کرد و با وجود مشکلات متعدد مالی و مدیریتی موفق شد این تیم را در رده نهم جدول نگه دارد، قرار است فصل آینده هم هدایت این تیم را عهده دار باشد.

 

رحمتی در پدیده ۱۰ برد، ۸ تساوی و ۱۲ شکست به ثبت رساند و با ۳۸ امتیاز نهم شد. تیم او هفته‌ها در کورس سهمیه آسیایی قرار داشت، اما چند شکست در پایان فصل این تیم را از آسیا دور کرد.

 

احسان اصولی رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی در این رابطه گفته است: پس از شنیدن شایعه آلترناتیو برای مهدی رحمتی با وطنخواه مدیرعامل تیم صحبت کردم و باید بگویم که این شایعه هرگز صحت ندارد و دروغ است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------