آنچه مجیدی گفت، آنچه باشگاه استقلال نمی‌گوید



 فرهاد مجیدی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

فرهاد مجیدی در متنی که بعد از فینال جام حذفی در کانال تلگرام خود منتشر کرد، لا‌به‌لای جملاتش چند خبر داد. اینها مهم‌ترین خبرها درباره استقلال هستند که در میان متن مجیدی پنهان شده‌اند اما پیام خود را می‌رسانند. 

 

فرهاد مجیدی از رفتار خوب هواداران بعد از شکست در جام حذفی حرف می‌زند و سپس می‌نویسد: «این رفتار، انگیزه من را برای یک شروع مجدد دوچندان می‌کند.»

 

این یعنی او خود را طبق قراردادش با باشگاه استقلال، سرمربی فصل آینده می‌داند و منتظر اظهارنظر باشگاه نمانده است. همه می‌دانیم که ترکیب هیأت مدیره و مدیرعامل استقلال با تغییرات در وزارت ورزش و جوانان تغییر خواهد کرد و هیچ‌کس خبر ندارد که مدیران جدید باشگاه در آینده نزدیک چه کسانی خواهند بود و چه تصمیماتی برای تیم دارند و انتخاب‌شان چیست. مجیدی اما فارغ از این ماجراها، راه خود را می‌رود و کارش را برای فصل جدید آغاز می‌کند.

 

فرهاد مجیدی در این متن نمی‌خواهد در موقعیت بازنده، از باشگاه انتقاد کند و حرفش این است که پیش‌تر در روزهای موفقیت حرف‌هایش را زده است. این یعنی موضع امروز او در قبال مدیریت باشگاه همان است که بود و رابطه بین سرمربی و مدیران باشگاه ترمیم نشده است: «در این ساعت‌ها نمی‌خواهم از مشکلات بگویم که خیلی از گفتنی‌ها را بعد از بردها با شما هواداران عزیز در میان گذاشتم.»

 

اما مجیدی به رغم اوج داشتن این اختلافات خانمانسوز در استقلال، ورود خود به بازار نقل و انتقالات را اعلام می‌کند: «فصل جدید برای ما از همین امروز شروع شده است. چهارده روز سرنوشت‌ساز و به شدت حیاتی پیش‌ روی ما است. اگر در این مدت کوتاه پروژه تمدید و تقویت تیم را به درستی انجام ندهیم، موفقیت‌ها شروع نمی‌شود. در چهارده روز آینده باید به طور شبانه‌روزی کار کنیم. باید بیدار باشیم و اجازه ندهیم فرصت نقل‌ و انتقالات مثل دو سه فصل اخیر از بین برود.»

 

مجیدی با این حرف‌ها در واقع تلاش می‌کند اختیار نقل و انتقالات را مال خود کند و به باشگاه پیام داده است که در این زمینه اختیار دارد و حتی از تهدید مدیران باشگاه در لفافه حرف‌هایش سر باز نزده است: «به نمایندگی از میلیون‌ها استقلالی، در چهارده روز آینده بر سر منافع استقلال و امور نقل و انتقالات با کسی تعارف نخواهم داشت و سعی می‌کنم در صورت نیاز به صورت شفاف با هواداران در ارتباط باشم.»

 

هشدار مجیدی واضح است. او می‌گوید اگر باشگاه در مسیر نقل و انتقالات طبق میل او رفتار نکند، هواداران را مطلع خواهد کرد.

 

جدل‌ها در باشگاه استقلال ادامه دارند. رابطه مدیریت و سرمربی اصلاح‌ شدنی به نظر نمی‌رسد و باور کردنی نیست که در میان این روابط مخدوش، یک باشگاه بتواند روند موفقیت‌آمیزی را در نقل و انتقالات طی کند. این شبیه یک معجزه است که با این میزان از اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی، بتوانند با بازیکنان تیم و بازیکنان جدید مذاکرات سالم و دقیق و مثبتی را پیش ببرند.

 

استقلال در میانه بحران‌ها و اختلافاتی گرفتار است که هیأت مدیره باشگاه تا امروز توانایی حل آنها را نداشته و حرفی درباره اینکه ایده‌اش برای حل این اختلافات چیست، نمی‌زند. خبرها را اما فرهاد مجیدی در لفافه متن خود می‌دهد و ما از موضع باشگاه بی‌خبریم.

 

ایران ورزشی

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------