شکوری: توان رقابت با صنعتی‌ها را در نقل و انتقالات نداریم



 شکوری,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
معاون باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه کریم باقری با پرسپولیس قراردادش را تمدید خواهد کرد، گفت: متاسفانه شرایط به نحوی است که بازیکن ما پیشنهاد ۱۰ برابری دارند و در این شرایط توان رقابت با برخی تیم‎ها را در نقل و انتقالات نداریم. 

به گزارش ایرنا، ابراهیم شکوری امروز (سه‌شنبه) در نشستی خبری در مورد آغاز نقل و انتقالات پرسپولیس با جذب علیرضا ابراهیمی اظهار داشت: بر اساس نیاز باشگاه و کادر فنی اولین خرید تابستانی را انجام دادیم و خوشحالیم که بازیکنی توانمند که کاپیتان تیمش بوده را جذب کردیم.

 

وی افزود: سیاست باشگاه، مدیرعامل و هیات مدیره این است در آرامش خبری نیازهای تیم را برطرف کنیم. از هواداران عزیز می خواهیم به باشگاه اعتماد کنند. همانطور که در نیم فصل تقویت کردیم و قهرمان شدیم الان هم دنبال تقویت تیم برای ششمین قهرمانی و همچنین قهرمانی آسیا هستیم از هواداران تشکر می‌کنیم که کمک ما هستند. بر اساس نیاز باشگاه و کادر فنی خرید می‌کنیم و علیرضا ابراهیمی را هم طبق فهرست یحیی گل‌محمدی خریداری کردیم.

 

وی در مورد حرف و حدیث در مورد نقل و انتقالات باشگاه گفت: در همه باشگاه بزرگ حواشی و اخبار مطرح است. اولین خرید را با کاپیتان تیم پنجم لیگ شروع کردیم. بر اساس نیاز و اعلام کادر فنی خرید می‌کنیم.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: بخش دیگر کار ما تمدید قراردادها است و به غیر از محمدحسین کنعانی‌زادگان که از تیم جدا شد، سایر بازیکنان برای تمدید قرارداد تمایل نشان دادند. سیاست باشگاه این است که با رقم مناسب با جایگاه بازیکن و تیم بزرگ پرسپولیس خرید کنیم. توان رقابت با تیم‌های صنعتی را نداریم. مسوولان مربوط نظارت ویژه‌ای داشته باشند.

 

شکوری خاطرنشان کرد: بسیاری از بازیکنان از جمله نفرات خودمان پیشنهاد چند برابر به ویژه از تیم‌های صنعتی دارند. در شرایط عادلانه و برابر امکان رقابت وجود ندارد. خواهان اجرای عدالت هستیم.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: می‌دانیم که اینجا پرسپولیس است و بازیکنانی هستند که از کودکی دوست داشتند پرسپولیسی شوند. ما روی برند پرسپولیس کار می‌کنیم. بازیکنان ما پیشنهاد ۲۰ تا ۲۵ میلیاردی دارند. برای مثال همین علیرضا ابراهیمی قراداد چند برابر داشته اما او به پرسپولیس آمد. همه هدف باشگاه این است برای ششمین قهرمانی متوالی در لیگ و  قهرمانی در آسیا گام برداریم.

 

وی در رابطه با تامین منابع مالی گفت: این را از سایر تیم ها نیز سوال کنید. پرسپولیس پشتوانه ۴۰ میلیونی هوادار با اینستاگرام ۷ میلیونی دارد. کارگذار می‌آید و از فضا استفاده می‌کند. قرارداد کارگذار فعلی به احتمال ۹۹ درصد اقاله می‌شود و دنبال کارگذار جدید هستیم.

 

وی گفت: باید پروسه قانونی برگزار و روال قانونی طی شود. از بودجه دولتی یک ریال هم استفاده نمی کنیم اما این سوال را از همه باشگاه‌ها به ویژه صنعتی‌ها بپرسید. سایر باشگاه‌ها به منبع پر پول قوی شاید وصل هستند. ما بازیکنی را داشته و داریم که این بازیکن در تیم ما رشد پیدا کرده و دیده شده اما با رقم ۱۰ برابر نسبت به رقمی که او را جذب کردیم، قرار است به تیم دیگری برود. شما پیگیری کنید ببینید چه اتفاقی می افتد.

 

وی در مورد صحبت‌های شهاب‌الدین عزیزی خادم رییس فدراسیون که درخواست حضور دائم کریم بارقری در تیم ملی را کرده، گفت: با تمام احترامی که برای رییس فدراسیون فوتبال قائل هستم، همه تیم ها تمایل دارند بازیکنان و مربیان ما را داشته باشند. تمایل آنها یک بحث است و خواسته مربیان ما بحث دیگر. پرسپولیس و هوادارانش همواره در خدمت تیم ملی بودند و پیش از این هم با تیم ملی همکاری داشتیم که باقری در تیم ملی حضور داشت. طی صحبتی که با کریم باقری داشتیم و تاکید یحیی گل‌محمدی، با او تمدید خواهیم کرد. بحث کمک او به تیم ملی برای آینده خواهد ماند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------