مقصد محمد نادری مشخص شد | پیشنهاد وسوسه برانگیز دو باشگاه به کاپیتان استقلال



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدافع جدایی طلب تیم فوتبال استقلال که قراردادش با این تیم به پایان رسیده، به زودی مذاکرات رسمی اش را با تیم جدید خود آغاز می‌کند.

 به گزارش مهر، محمد نادری یکی از بازیکنان خوب تیم فوتبال استقلال در فصل تازه به اتمام رسیده بود که عملکردی مطلوب در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا از خود به جای گذاشت، بعد از پایان دیدار فینال جام حذفی به صورت تلویحی جدایی‌اش از استقلال را اعلام کرد.

 

در صورتی که سرمربی آبی پوشان به شدت به ادامه فعالیت نادری در تیمش علاقمند است، اما وی به دلیل بدعهدی های مالی و برخی از رفتارهای دیگر، علاقه‌ای به ادامه حضور در این باشگاه ندارد.

 

نادری مورد توجه یک تیم لیگ برتری از کشور ترکیه قرار دارد و به احتمال بسیار زیاد مقصد بعدی وی کشور ترکیه است؛ مگر آنکه در باشگاه استقلال اتفاقاتی بیفتد که این بازیکن مجاب به ادامه همکاری با آن شود. 

 

پیشنهاد وسوسه برانگیز دو باشگاه به کاپیتان استقلال

در حالی که انتظار می‌رود کاپیتان آبی پوشان فصل آینده هم همراه این تیم باشد، اما پیشنهاد اغوا کننده دو باشگاه ممکن است برخی معادلات را بر هم بزند.

 

به گزارش مهر، سیدحسین حسینی سنگربان ۲۹ ساله آبی پوشان و کاپیتان دوم این تیم که فصل خوبی را در لیگ بیستم سپری کرد، یکی از بازیکنان استقلال است که قراردادش به پایان رسیده و انتظار می‌رود قراردادش تمدید شود. اما هنوز اقدام جدی از سوی باشگاه به منظور تمدید با این بازیکن انجام نشده است.

 

 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

حسینی که فصل خوبی را پشت سر گذاشت، با چند پیشنهاد لیگ برتری مواجه است که در بین این پیشنهادات، دو پیشنهاد بسیار وسوسه‌انگیز از سوی دو باشگاه صنعتی نیز قرار دارد که رقم پیشنهادی به او، بسیار بیشتر از مبلغی است که مدیران استقلال برای تمدید با وی در نظر دارند.

 

ادامه روندی که باشگاه استقلال در خصوص این بازیکن در پیش گرفته، احتمال جدایی وی از جمع آبی پوشان و پیوستن او به یک تیم صنعتی را افزایش می‌دهد؛ و این در حالی است که رشید مظاهری هم علیرغم داشتن قرارداد با استقلال، تمایل زیادی به بازگشت به اصفهان دارد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------