آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آنچلوتی: رئال‌مادرید هرگز نمی‌میرد | گواردیولا: خوب بازی کردیم، اما بدشانس بودیم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفت: همه تصور می‌کردند که ما مرده‌ایم اما رئال…

طارمی: گلزنی به من اعتماد به نفس خوبی می‌دهد / ستاره ایرانی بهترین بازیکن زمین شد



  طارمی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
ستاره ملی‌پوش کشورمان پس از گلزنی در دیدار مقابل آروکا اظهار داشت که پورتو نمایش خیلی خوبی داشت و همه بازیکنان وظیفه‌شان را به خوبی انجام دادند.

به گزارش فارس، شب گذشته در چارچوب هفته چهارم لیگ پرتغال پورتو به مصاف آروکا رفت و توانست با گلزنی طارمی به برتری 3 بر صفر دست یابد.

 

طارمی پس از این بازی به ارزشمندترین بازیکن مسابقه از سوی لیگ پرتغال شناخته شد.

 

ستاره ملی‌پوش کشورمان پس از این مسابقه در مصاحبه با سایت پورتو گفت: ما بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتیم. همه بازیکنان وظیفه‌شان را به خوبی انجام دادند و ما توانستیم از موقعیت‌های خودمان برای گلزنی استفاده کنیم.

 

وی ادامه داد: اینکه گل زدم خیلی خوب است زیرا به من اعتماد به نفس می‌دهد و امیدوارم بتوانم گل‌های بیشتری به ثمر رسانم.

 

طارمی اظهار داشت: این برد برای ما اهمیت زیادی داشت. آروکا تیم خیلی خوبی بود و خدا را شکر می‌کنم که ما توانستیم در این مسابقه به برد دست یابیم. ما برای بردن در تمام پیروزی‌ها پیش خواهیم رفت.

 

وی ادامه داد: تمام بازیکنان پورتو اهمیت زیادی برای تیم دارند. اصلا مهم نیست که چه کسی بازی می‌کند و باید بگویم تونی (مارتینز) مهاجم بسیار خوبی است. او کمی در گلزنی بدشانس بود ولی امیدوارم بتواند در بازی‌های بعدی گلزنی کند. 

 

طارمی گفت: تماشاگران برای هر باشگاهی مهم هستند و امیدوارم که مقابل تمام تماشاگران بازی کنم نه اینکه 50 درصد ورزشگاه پر باشد. امیدوارم در آینده این اتفاق رخ بدهد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------