گریزمان رسما به اتلتیکو مادرید برگشت | تاتنهام با ۲۵ میلیون یورو مدافع بارسلونا را خرید



فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
باشگاه بارسلونا از بازگشت آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید خبر داد و به این ترتیب این بازیکن ادامه فصل جاری را در لاروخا به میدان خواهد رفت. 

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال قرضی آنتوان گریزمان به توافق دست پیدا کردند.

 

باشگاه بارسلونا در بیانیه ای از بازگشت گریزمان به اتلتیکو مادرید خبر داد.

 

در این بیانیه آمده است: دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر سر انتقال قرضی یک ساله گریزمان به توافق دست پیدا کردند. گریزمان به اتلتیکو مادرید بازخواهد گشت. این انتقال به صورت قرضی و یک ساله است. باشگاه بارسلونا از گریزمان به خاطر تلاشی که در این مدت  حضورش داشت تشکر و برای او آرزوی موفقیت می کند.

 

گریزمان در تابستان 2019 بود که با 120 میلیون یورو از اتلتیکو مادرید به بارسلونا پیوست اما در این تیم نمایش ناامید کننده ای داشت. او در فصل جاری هم سه بار برای بارسلونا به میدان رفت که نه گلی به ثمر رساند و نه پاس گلی داد و نه حتی یک موقعیت گلزنی خلق کرد.

 

تاتنهام با ۲۵ میلیون یورو مدافع بارسلونا را خرید

 تاتنهام توانست امرسون مدافع برزیلی بارسلونا را با ۲۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

 

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، باشگاه تاتنهام قرارداد امرسون رویال مدافع راست بارسلونا با مبلغ ۲۵ میلیون یورو را نهایی کرد.

 

فوتبال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

امرسون  در هر سه بازی این فصل لالیگا برای بارسلونا حضور داشت.

 

این بازیکن ۲۲ ساله، دو سال و نیم را در بتیس گذراند و پس از پیوستن به اتلتیکو مینیرو در ژانویه ۲۰۱۸ با مبلغ ۱۲ میلیون یورو  راهی بارسلونا شد.

 

او  ۴ بازی ملی برای کشورش برزیل در کارنامه دارد و با ۷۶ بازی در لالیگا تجربه نسبتا خوبی با ۲۲ سال سن دارد و می تواند باعث تقویت خط دفاعی اسپرز شود.

  

اسپرز چند روز پیش پیشنهاد اولیه ۲۰ میلیون یورویی را ارائه داد و سرانجام با ۲۵ میلیون یورو این بازیکن را به خدمت گرفت.

 

این بازیکن می خواست در نیوکمپ بماند اما باشگاه که به پول نیاز دارد در نهایت او را متقاعد کرد که انتقال به لیگ برتر را بپذیرد.

 

اگرچه رونالد کومان در هر یک از سه بازی لالیگا سانتاندر تا اینجای فصل از امرسون استفاده کرده است اما هنوز سرجینو دست، اسکار مینگوئزا و سرخی روبرتو را در پست دفاع راست در اختیار دارد.

 

بارسلونا به سادگی نمی تواند این فرصتی را که بازار ارائه می داد رد کند و به همین خاطر مدافع برزیلی را فروخت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------