تمجید سایت پرتغالی از ستاره ایرانی | طارمی: انرژی هواداران پورتو باعث پیروزی شد



 مهدی طارمی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
یک سایت پرتغالی از گلزنی و عملکرد مهدی طارمی مهاجم پورتو در دیدار با ژیل ویسنته تمجید کرد. 

به گزارش مهر، تیم فوتبال پورتو در هفته هفتم لیگ پرتغال با گل‌های مهدی طارمی و «سرجیو اولیویرا» موفق شد با نتیجه ۲ بر یک تیم ژیل ویسنته را شکست بدهد. گل طارمی در دقیقه ۹ از میانه‌های زمین و با ضربه‌ای که از بالای سر دروازه بان ژیل ویسنته عبور کرد، به ثمر رسید.‌

 

سایت «گل پوینت» در پایان این مسابقه، به مهدی طارمی نمره ۶.۸ را داد و او را به عنوان دومین بازیکن برتر پورتو بعد از اولیویرا (۶.۹) معرفی کرد.

 

 مهدی طارمی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

این سایت گل طارمی را شایسته چند بار دیدن و مرور دانست و او را یک بازیکن «خستگی ناپذیر» توصیف کرد که آمار چهار شوت به سمت دروازه، چهار پاس ارزشمند، ۹ حرکت با توپ در محوطه حریف را از خود بر جای گذاشت و در چهار دوئل از هفت دوئل موفق بود.

 

مهدی طارمی:انرژی هواداران پورتو باعث پیروزی شد

مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پورتو پس از سوپرگلی که برای تیمش به ثمر رساند پیامی را به زبان فارسی تقدیم هواداران این باشگاه کرد.

 مهدی طارمی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

تیم فوتبال پورتو پرتغال در حالی با نتیجه دو بر یک مقابل ژیل ویسنته در هفته هفتم لیگ برتر پرتغال به پیروزی رسید که گل اول آبی - سفید پوشان پورتو روی هنرنمایی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به ثمر رسید.

 

مهدی طارمی در دقیقه ۹ توانست از میانه‌های میدان و با توپ ربایی از دفاع ژیل ویسنته ضربه‌ای دقیق را روانه دروازه این تیم کند تا سهم خود را در برتری سه امتیازی تیمش به خوبی ایفا کرده باشد.

 

طارمی پس از این گل خطاب به هوادران پورتو گفت: ممنون از همه تماشاگران پورتو که به ورزشگاه آمدند. آنها باعث شدند ما انرژی بگیریم. آنها باعث شدند تا ایین دیدار را ببریم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------