پرسپولیس آتش زیر خاکستر! | بهبودی کامل یکی از مصدومان الهلال



پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
تیم پرسپولیس در آستانه دیدار با الهلال روزهای آرامی را می‌گذراند ولی اوضاع برای آن‌ها چندان هم رضایت‌بخش نیست.

 به گزارش خبرآنلاین، در شرایطی که این روزها باشگاه استقلال روزهای پرخبری را می‌گذراند، رقیب سنتی این تیم یعنی پرسپولیس به شکل عجیبی در سکوت خبری به سر می‌برد. شاگردان گل‌محمدی این روزها دور از حواشی مشغول آماده‌سازی خود برای دیدار با الهلال و هم‌چنین فصل جدید لیگ برتر هستند. با توجه به این بی‌خبری شاید تصور شود که پرسپولیس در بهترین شرایط به سر می‌برد اما اوضاع چندان هم به وفق مراد قهرمان پنج دوره اخیر لیگ برتر نیست.

 

یحیی که علاقه زیادی به جذب یک مهاجم خارجی داشت به دلیل پرونده کالدرون و بسته شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه نتوانست بازیکن بخرد تا افشین پیروانی رسما از پایان کار قرمزها در نقل و انتقالات تابستانی خبر دهد. پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، رضا دهقانی، رضا اسدی و حامد پاکدل را به ترکیب خود اضافه کرد و محمدحسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و شهریار مغانلو از جمع قرمزها جدا شدند.

 

در این بین ماجرای طلب ۷۰۰ هزار دلاری کالدرون تبدیل به یک بحران بزرگ برای پرسپولیس شده و صدری که پس از استعفای سمیعی سرپرست باشگاه است هنوز نتوانسته این پول را پرداخت کند. در این بین اسعفای سمیعی هم خودش باعث دلخوری بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس شده است. گویا سمیعی که قرار بود روز ۱۵ شهریور مبلغی به بازیکنان پرداخت کند دقیقا همان روز پس از ناتوانی در تامین منابع مالی استعفا داد که البته دلیل عدم پرداختی به بازیکنان هم بدقولی اسپانسر بود که نتوانست قرارداد فصل گذشته را تسویه کند و به همین دلیل هم قراردادش فسخ شد. عدم دریافتی این روزها باعث دلخوری شدید بازیکنان و یحیی شده ولی آن‌ها فعلا به خاطر در پیش بودن بازی با الهلال سکوت کرده‌اند و احتمالا پس از بازی مصاحبه‌های تندی انجام خواهند داد. البته در این بین اگر صدری بتواند به وعده‌های خود عمل کند و مبلغی به بازیکنان بدهد آن موقع اوضاع فرق خواهد کرد و بازیکنان با آرامش به مصاف رقیب عربستانی خواهند رفت.

 

یحیی هم دیروز تلویحا از شرایط تیم گلایه کرد و از وعده صدری برای پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان گفت:« متاسفانه مشکلات وجود دارند. خیلی وقت است که مشکلات وجود دارند اما ما سعی کردیم کار خودمان را کنیم و تمرکز و اولویتمان پرسپولیس و تمرینات باشد. ما این را در اولویتمان قرار دادیم و کار کردیم و سعی داشتیم تمرکزمان روی کارمان باشد اما متاسفانه بحث‌های مدیریتی و نبود کارگزار و اسپانسر گریبان تیم را گرفته. از طرف دیگر پنجره بسته و نبود منابع برای باز کردن پنجره که بادی به تیم بیاید، دیگر مشکلات ما را تشکیل داده‌اند. آقای صدری تنها هستند و ما باید سعی کنیم به ایشان کمک کنیم. قول دادند تا فردا بخشی از مطالبات بازیکنان پرداخت شود و فرجی باشد که بازیکنان با روحیه بالا وارد زمین شود.»

  

سپهر ستاری

 

 بهبودی کامل یکی از مصدومان الهلال پیش از دیدار با پرسپولیس 

هافبک الهلال برای دیدار با پرسپولیس بهبودی خود را کامل به دست آورد.

پرسپولیس ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

به گزارش فارس، نشریه «الریاضیه» عربستان خبر داد ناصر الدوسری هافبک الهلال بهبودی خود را کامل به دست آورد و برای دیدار با الحزم در لیگ عربستان آماده است.

 

الهلال رقیب پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. تیم سعودی ۶ مصدوم پیش از دیدار با شاگردان گل محمدی در ترکیبش دارد که یکی از این مصدومان بهبودی خود را به دست آورد.

 

دیدار پرسپولیس با الهلال در تاریخ ۲۴ مهر در ریاض برگزار می شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------