آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

رضایی: لیست اسکوچیچ بدون ریسک است/ می‌توانیم از کره و امارات ۶ امتیاز بگیریم



رضایی,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
مدافع اسبق تیم ملی معتقد است فهرست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای دو بازی پیش رو برابر امارات و کره‌جنوبی، منطقی است. 

رحمان رضایی، مدافع اسبق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص لیست دعوت شده به تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ اظهار کرد: مربیگیری چالش‌های زیادی به خصوص در بحث ملی دارد و یکی از همین چالش‌ها، انتخاب لیست تیم ملی برای بازی‌ها رسمی و به خصوص مقدماتی جام‌های بسیار مهم از جمله جام جهانی است. به هر حال لیست انتخابی سلیقه‌ای است اما لیست فعلی اسکوچیچ نسبت به زمان کی‌روش منطقی‌تر است.

 

وی ادامه داد: در زمان کی‌روش بازیکنی که حتی باشگاه نداشت یا مدت‌ها بازی نکرده بود، به تیم ملی عوت می‌شد اما لیست کنونی تیم ملی، شامل بازیکنان آماده‌ای است که تقریبا در دوران اوج خود قرار دارند. قسمت اصلی این لیست بازیکنان لژیونری هستند که در لیگ‌های خارجی توپ می‌زنند و این‌ها انتخاب منطقی سرمربی تیم ملی هستند زیرا با توجه به برگزاری‌ لیگ‌هایشان، در شرایط بازی قرار دارند و از نظر فردی، آمادگی جسمانی خوبی دارند. یک بازیکن فقط در زمانی که در شرایط مسابقه باشد و هفتگی در حال بازی کردن باشد، به ۱۰۰ درصد آمادگی خود می‌رسد و بازیکنان لیگ برتری فعلا در این شرایط نیستند.

 

رضایی ادامه داد: اسکوچیچ ریسک نکرده که بازیکن بیشتری را از لیگ برتر دعوت کند زیرا که هنوز بازی‌های لیگ شروع نشده و بسیاری از بازیکنان داخلی ما از آمادگی به دور هستند. لیست تیم ملی، بدون ریسک است و شانس موفقیت بالایی با وجود این بازیکنان در دو بازی آینده برابر امارات و کره‌جنوبی برای تیم‌ملی قائل هستم.

 

مدافع سابق تیم ملی در خصوص تقابل ایران با امارات و کره‌جنوبی اظهار کرد: تیم ملی فوتبال امارات با امارات دهه گذشته فرق کرده و مانند سایر کشورهای عربی، فوتبال آن‌ها پیشرفت کرده است. کره‌جنوبی هم مدت‌هاست که تبدیل به یکی از قدرت‌های آسیا شده و رقیب اصلی تیم ملی در این گروه است. من فکر می‌کنم اگر با همان ذهنیت و تاکتیک چند بازی اخیر تیم ملی، بازیکنان برابر امارات و کره‌جنوبی وارد میدان شوند می‌توانیم ۶ امتیاز را از این دو بازی کسب کنیم و اگر تفکر محتاطانه‌ای داشته باشیم، تصور می‌کنم کسب ۴ امتیاز برای ما قابل دسترسی باشد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------