دروازه‌بان استقلال دربی را از دست داد / مظاهری: مشکلی برای حضور در دربی ندارم



استقلال ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

 

رشید مظاهری در تمرین روز گذشته از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد. با اعلام پزشکان استقلال پس از انجام ام‌ آر ‌آی مشخص شد که این سنگربان می‌تواند پس از یک هفته فیزیوتراپی به تمرینات تیم استقلال بازگردد.

 

بدین ترتیب رشید مظاهری دیدار شنبه آینده (۱۳ آذر) برابر پرسپولیس را از دست داد.

 

 مظاهری: مشکلی برای حضور در دربی ندارم

سنگربان استقلال اعلام کرد که مصدومیت او جدی نیست و در صورت صلاحدید کادرفنی، می تواند در شهرآورد تهران به میدان برود.

 

به گزارش ورزش سه، نام رشید مظاهری برای سومین دیدار متوالی در لیست بازیکنان استقلال قرار نگرفت. پس از اینکه او در دو دیدار برابر نساجی و گل گهر تیمش را همراهی نکرد، در دیدار برابر صنعت نفت نیز نام او در میان بازیکنان دعوت شده، دیده نمی شود. باشگاه استقلال ظهر امروز از مصدومیت این بازیکن و نیاز به فیزیوتراپی به مدت یک هفته خبر داد و همین مسئله سبب شد با توجه به فاصله ۶ روزه تا دیدار با پرسپولیس، غیبت مظاهری در شهرآورد پایتخت نیز در رسانه ها اعلام شود.

 

اما سنگربان آبی ها در مصاحبه ای مدعی شد مصدومیت او چندان جدی نیست و به دربی می رسد. مظاهری در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با مصدومیتش در تمرین روز گذشته استقلال گفت: روی یک ارسال بود که قصد داشتم توپ را جمع کنم، در آن لحظه استوکم به زمین گیر کرد و شانس آوردم اتفاق بدی برایم رخ نداد. حتی پایم را به حالت مخالف چرخاندم و به زمین افتادم. فقط چند ثانیه ترسیدم چون زانویم قفل کرده بود و نمی‌توانستم آن را باز یا جمع کنم. بعد از چند دقیقه عضلاتم شُل شد و پزشک تیم هم به من گفت که با توجه به شل شدن عضله، امکانش ضعیف است که با مصدومیت جدی مواجه شده باشم.

 

وی در خصوص اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده نیاز به یک هفته فیزیوتراپی دارد و با این شرایط دربی شنبه آینده با پرسپولیس را به دلیل مصدومیت از دست داده، عنوان کرد: گاهی اوقات ممکن است یک بازیکن دچار مصدومیتی شود که در آن لحظه تصور کند اتفاق بدی برایش رخ داده است. من هم یک لحظه تصور کردم آسیب‌دیدگی‌ام حاد است ولی خوشبختانه همه چیز در حد سفت شدن عضله بود. MRI هم گرفتم و خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست. با دو جلسه فیزیوتراپی ساده به شرایط ایده‌آل می‌رسم و مشکلی بابت حضور در دربی تهران ندارم، البته اگر فرهاد مجیدی صلاح بداند.

 

مظاهری خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم فقط برای چند ثانیه احساس بدی داشتم ولی خدا را شکر اتفاق بدی برایم رخ نداد. حالا هم تابع تصمیم کادر فنی هستم. مشکلی برای بازی بعدی ندارم، اگر کادر فنی صلاح بداند که در لیست باشم آماده هستم و اگر هم قرار شد بازی نکنم باز هم برای موفقیت تیم دعا می‌کنم. بازیکن باید تابع تصمیم سرمربی باشد و منافع تیم از هر چیزی مهمتر است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------