آخرین زهر دمبله به بدن بارسلونا / سرنوشت عجیب بازیکنی که روی دست ژاوی مانده



  دمبله ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
اوضاع تمدید قرارداد دمبله با بارسلونا به شدت پیچیده شده تا برخی خبرنگاران اعلام کنند که بازیکن 140 میلیون یورویی در آستانه اخراج از باشگاه قرار گرفته است. 

به گزارش فارس، رابطه بارسلونا و عثمان دمبله به تاریک‌ترین روزهای خود رسیده و بارسا شاید اجازه ندهد این بازیکن دیگر در لیست بازیکنان تیم قرار گیرد.

 

موضوع از این قرار است که باشگاه می‌خواهد با دمبله تمدید کند ولی بازیکن فرانسوی درخواست نجومی از سران باشگاه داشته و می‌خواهد با تمدید 5 ساله از آبی‌اناری‌ها بیش از 200 میلیون یورو دستمزد بگیرد. او البته 20 میلیون یورو به خاطر پاداش و 20 میلیون یورو دیگر برای دستمزد مدیر برنامه او می‌خواهد تا در مجموع بارسلونا باید تا 5 سال دیگر بیش از 240 میلیون یورو به این بازیکن پول بدهد.

 

این در حالی است که خرید دمبله از سال 2017 تا 2022 برای آنها بیش از 190 میلیون یورو هزینه برداشته است. (140 میلیون برای خرید این بازیکن از دورتموند و دستمزد سالیانه 11 میلیون یورو)

 

بارسلونا خواهان پرداخت این میزان مبلغ نیست ولی نمی‌خواهد این بازیکن را در تابستان مفت و مجانی از دست بدهد. برای همین سعی دارد یا بتواند قرارداد او را با رقمی بسیار پایین تر تمدید کند یا اینکه بتواند در پنجره نقل و انتقالات جاری او را به تیمی دیگر بفروشد. جرارد رومرو شب گذشته در لایو توییچ خود گفت که هیچ تیمی با این رقم حاضر به عقد قرارداد با دمبله نیست. بارسلونا می‌داند که این بازیکن روی دستش مانده و باید هر طور شده کاری برای فروش او و بدست آوردن پول انجام دهد.

 

برای همین خبرنگاران نزدیک به باشگاه اعلام کردند که بارسلونا شاید دیگر اجازه ندهد که این بازیکن در لیست بازیکنان بارسلونا قرار گیرد. آنها حتی اجازه نخواهند داد که دمبله روی سکوها به تماشای بازی بارسلونا بنشیند. آنها تصمیم دارند با تحت فشار گذاشتن دمبله، او را مجبور به ترک تیم در زمستان یا عقد قرارداد با دستمزدی پایین‌تر بکنند.

 

خاوی میگوئل، خبرنگار آ.اس اسپانیا نوشت: خبرهای خوبی از باشگاه بارسلونا در خصوص تمدید قرارداد دمبله به گوش نمی‌رسد. به نظر دمبله آخرین بازی‌اش برای بارسا را چهارشنبه گذشته در مقابل رئال انجام داد و دیگر در تیم نخواهد ماند.

 

جالب اینجاست که این بازیکن به همراه کوتینیو برای پر کردن جای نیمار با ارقامی نجومی و وحشتاک وارد باشگاه شدند ولی پس از 5 سال، باشگاه دنبال تیمی می گردد که تا بتواند بخشی از ضررهای خود را جبران کند.شب گذشته فیلیپه کوتینیو که به تازگی راهی استون ویلا شده است، در اولین بازی لیگ برتری خود گل به ثمر رساند تا اوضاع بدی در جمع بارسایی‌ها شکل گیرد.

 

بارسلونا در تابستان چشم انتظار خرید ارلینگ هالند بوده ولی برای این کار نیازمند پول است که اکنون ندارد. این تیم در اندیشه این است که بتواند با فروش دمبله ، بودجه لازم برای خرید ستاره نروژی از دورتموند را فراهم سازد و بتواند تیم ژاوی را تقویت کند.

 

در زمستان کنونی باشگاه بارسلونا، فران تورس را از منچسترسیتی با 55 میلیون یورو خریداری کرد و به نظر می‌رسد خرید بزرگ دیگر بارسلونا هالند است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------