آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی



 استقلال,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
استقلال و فرهاد مجیدی امشب به دنبال شکستن طلسم نساجی در فصل جاری هستند. آبی‌ها در این فصل موفق به شکست این تیم نشدند و حتی در گلزنی هم برابر شاگردان الهامی هم ناکام بودند.

به گزارش  خبرآنلاین؛ استقلال امشب در حالی به مصاف نساجی می‌رود که احتمال می رود مجیدی در این بازی تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند. مهم‌ترین تغییر در ترکیب آبی‌ها درون چارچوب این تیم خواهد بود که البتته می تواند یک ریسک بزرگ محسوب شود.

 

سید حسین حسینی پس از چند هفته حضور درون دروازه استراحت خواهد کرد تا علیرضا رضایی دوباره به ترکیب بازگردد. آخرین دیدار او مقابل پیکان در جام حذفی بود و باید دید او بعد از مدت‌ها در شرایط بازی خواهد بود یا نه.

 

خط دفاعی با حضور عارف غلامی، رافائل داسیلوا و محمد دانشگر به احتمال زیاد تکمیل می‌شود. در خط میانی وریا غفوری، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی پور و جعفر سلمانی بازیکنانی هستند که شانس زیادی برای حضور در ترکیب دارند.

 

خط حمله هم به احتمال با حضور امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد تکمیل می‌شود. آرمان رمضانی و ارسلان مطهری هم دو گزینه دیگر مجیدی در خط حمله خواهند بود.

 

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی به شرح زیر است:

علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل داسیلوا، محمد دانشگر، جعفر سلمانی، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، وریا غفوری، امیرحسین حسین زاده، کوین یامگا و رودی ژستد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------