اولین پیروزی کادیز بر بارسا در نوکمپ!/ ژاوی: چطور باختیم؟ بازی پنجشنبه جنگ تمام‌عیار است



  بارسا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی
کادیز امشب در نوکمپ بارسلونا را با یک گل شکست داد و از منطقه سقوط فرار کرد. این اولین برد تاریخ کادیز در نوکمپ بود. 

  بارسلونا از ساعت ۲۳.۳۰ در نوکمپ به مصاف کادیز رفت، در حالی که همچنان در شوک شکست خانگی از آینتراخت فرانکفورت به سر می برد. بارسلونا پنجشنبه شب در شرایطی به مصاف آینتراخت رفت که در بازی رفت به تساوی ۱-۱ رسیده بود و با یک برد حداقلی نیز راهی نیمه نهایی لیگ اروپا می شد ولی هم در زمین بازی را باخت و هم روی سکوها. بسیاری از اعضای باشگاه بارسلونا اقدام به فروش بلیت های خود در بازار سیاه به هواداران فرانکفورت کرده بودند و جو ورزشگاه کاملا به سود تیم آلمانی شده بود. اتفاقی که برای بارسلونا یک رسوایی بزرگ بود.

 

نیمه نخست بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید ولی کادیز سه دقیقه پس از شروع نیمه دوم با ضربه لوکاس پرز به گل رسید. گلی که تا پایان کار نیز باقی ماند و بارسا با وجود حملات زیاد نتوانست گل تساوی را به ثمر برساند. میزبان در دو صحنه خوش شانس هم بود که دروازه اش بار دیگر گشوده نشد.

 

این نخستین پیروزی تاریخ کادیز در نوکمپ بود. تیمی که فصل گذشته در مجموع ۴ امتیاز از بارسا گرفته بود و امسال هم زهر خود را ریخت و ۴ امتیاز گرفت (بازی رفت بدون گل مساوی شده بود). بارسا از ۴ دسامبر ۲۰۲۱ که در نوکمپ به بتیس ۰-۱ باخت، دیگر در لالیگا شکست نخورده بود ولی نوار ۱۵ بازی بی شکستی امروز پاره شد. بارسا با یک بازی کمتر از رئال ۱۵ امتیاز از این تیم پایین تر است و با امتیاز برابر با سویا و اتلتیکو در رده دوم قرار دارد. بازی عقب افتاده بارسا هفته بعد برابر رایو به انجام خواهد رسید. آبی اناری ها دیگر هیچ امیدی به قهرمانی لالیگا ندارند.

 

ژاوی: چطور باختیم؟ بازی پنجشنبه جنگ تمام‌عیار است

ژاوی هرناندز از بازیکنانش خواست تا با فراموشی شکست امشب برابر کادیز، روی بازی پنجشنبه برابر سوسیداد تمرکز کنند.

 

  بارسا,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

ژاوی هرناندز سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« کادیز در دفاع بسیار خوب و فشرده بازی کرد و سازماندهی درستی داشتند. این باعث شد کار برای ما دشوار شود. باید بلند شد و با فراموشی این شکست و ریکاوری روحی، به بازی پنجشنبه برابر سوسیداد فکر کرد. هدف ما از ابتدا هم کسب سهمیه بود و این هدف دست نخورده مانده است. هفته ای بسیار بد برای همه ما بود و باید روند را هر چه زودتر تغییر داد.»

 

ژاوی ادامه داد:« کادیز سه شانس واضح گلزنی داشت ولی ما بی نهایت شانس گلزنی داشتیم که می توانستیم به کمک آنها از بازی برنده خارج شویم. باید از خودمان به خاطر این شکست انتقاد کرده و هر طور شده این روند منفی را عوض کنیم. پنجشنبه یک نبرد تمام عیار پیش رو داریم و باید برای برد بجنگیم و سه امتیاز را کسب کنیم.»

 

غیبت پدری:« قطعا غیبت بازیکنانی موثرمان را حس کردیم ولی امشب آنقدر موقعیت داشتیم که حداقل بازنده نشویم. غیبت پدری نمی تواند توجیهی برای این شکست باشد. در فاز حمله خوب و موثر کار نکردیم و در خانه به گل نرسیدیم. طبیعی است که با این شرایط بازنده شوید.»

 

غیبت دو آتشه های پشت دروازه شمالی:« افسوس که امروز با ما نبودند. به آنها نیاز داشتیم و خواهیم داشت. امروز هواداران دیگری که در ورزشگاه بودند، به خوبی حمایت کردند.»

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------