آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

نقد محمد تقوی به فردوسی پور و مجید جلالی/ مربی های 5 میلیونی و جایگاه مربی ملی



اخبار,اخبارورزشی, فوتبال ايران

 

 اخبار ورزشی - نقد محمد تقوی به فردوسی پور و مجید جلالی/ مربی های 5 میلیونی و جایگاه مربی ملی

 محمد تقوی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در یاداشتی در صفحه فیسبوک خود هم از عادل فردوسی پور گلایه کرد و هم مجید جلالی و دانش مربیان مطنی.

به گزارش خبرآنلاین ؛ محمد تقوی بازیکن اسبق استقلال و کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در یادداشتی در صفحه فیسبوک خود به بحث مهم مناظره حاج رضایی و جلالی در برنامه عادل فردوسی پور پرداخت و خیلی محترمانه از عادل برای حرف هایش خرده گرفت. حرف هایی که این روزها داد قلعه نویی و مایلی کهن را در آورده است. او در این باره نوشت:«ديشب موقعيتي پيش آمد تا دقايقي برنامه شبكه سه تلويزيون ايران را ببينم .

 

پس از صحبتهاي كاملامنطقي و اصولي آقاي كي روش در اين برنامه آقايان جلالي و حاج رضايي در مورد توانايي هاي مربيان ايراني و خارجي در حال بحث و گفتگو بودند.آقاي فردوسي پور كه بدون شك يكي از مردان باسواد فوتبال ايران بشمار مي آيند در اين برنامه به نكته اي اشاره كردند كه شايد منطقي نبود.او معتقد بود كه مربي ايراني چه چيزي مي تواند به اشكان دژاگه ياد دهد در صورتي كه اشكان در حال بازي در ليگ برتر انگليس است .

 

در اين مورد بايد اشاره كنم كه مربي تيم ملي قرار نيست چيزي به بازيكن ياد بدهد وظيفه اصلي مربي تيم ملي انتخاب سيستم و استراتژي مناسب ، استفاده درست و بحا از تمامي توانايي هاي بازيكنان تيم ملي،ايجاد محيطي مناسب در اردو ،مديريت كامل بازيكنان و تصميم گيري صحيح در جريان بازي است،قرار نيست مربي تيم ملي از لحاظ فني چيزي به بازيكن ياد بدهد زيرا بازيكني در حد تيم ملي بايد در باشگاه كامل شده باشد و در تيم ملي فقط از توانايي هايش استفاده كنيم .بنظرم مربي تيم ملي بيشتر از آنكه توانايي فني بالايي داشته باشد بايد از لحاظ مديريتي قوي باشدتا بتواند با ايجاد محيطي مناسب از توانايي بازيكنانش حداكثر استفاده را كند.

 

كي روش اين مرضوع را بخوبي به فوتبال ايران نشان داد.اما كاملا موافق هستم كه در رده باشگاهي كار اصولي براي بازيكنان ايراني صورت نمي گيرد.براي مثال آقاي جلالي معتقد بودند كه كلاسهاي مربيگري بسيار گران هستند و وقتي مربي با پنج ميليون تومان در كلاس Aشركت مي كند نمي توانند او را مردود كنند.متاسفانه موضوعي كه ميتواند لطمات زيادي به فوتبال ايران بزند.وقتي مدرك گرفتن مربيان به اين صورت است نمي توان در مورد توانايي هاي فني آنان شك نكرد . »
  اخبار ورزشی - خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------