اتفاق عجیب اطراف پرسپولیس؛ تماس های مشکوک و اخاذی از سرخپوشان



اخبار,اخبار ورزشی,باشگاه پرسپولیس

 

 اخبار ورزشی - اتفاق عجیب اطراف پرسپولیس؛ تماس های مشکوک و اخاذی از سرخپوشان

چند روزی است که اتفاق عجیبی برای بازیکنان،‌ مسئولان و حتی خبرنگاران رخ می‌دهد و فردی ناشناس با یک خط اعتباری به آنها زنگ می‌زند و حرف‌های عجیبی می‌زند.

  چند روزی است که اتفاق عجیبی برای بازیکنان،‌ مسئولان و حتی خبرنگاران حوزه پرسپولیس رخ می‌دهد. قضیه از این قرار است که فردی ناشناس با یک خط اعتباری (2755...0930 و 6811...0939) با بازیکنان، خبرنگاران و اطرافیان باشگاه پرسپولیس با نام‌های مختلف تماس می‌گیرد و تقاضاهای عجیبی دارد.

 این فرد هر بار خود را به یک نحو برای طرف مقابل معرفی می‌کند؛ مدیر روابط عمومی سازمان لیگ، خبرنگاران حوزه پرسپولیس، لیدرهای این تیم و حتی مدیر رسانه‌ای تیم پرسپولیس افرادی هستند که این فرد خود را جای آنها معرفی می‌کند.

 برای مثال این شخص در تماس با یک فرد متمول خود را مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال پرسپولیس معرفی و به بهانه کمک به یک بیمار تقاضای پول کرد. در مورد بعدی این فرد با بازیکنان پرسپولیس تماس گرفت و با معرفی خود به عنوان یکی از اعضای حراست و لیدرهای پرسپولیس و همچنین خبرنگاران حوزه پرسپولیس باز هم تقاضای وجه نقد کرد.

 نکته جالب اینجاست که این فرد وقتی با یک خبرنگار تماس گرفت خود را به نام همان خبرنگار معرفی کرد!

ماجرا زمانی جالب می‌شود که این شخص شماره تماس خیلی از اطرافیان، مسئولان، خبرنگاران و حتی بازیکنان را دارد و آنها را به صورت کامل می‌شناسد. این فرد که می‌گوید در اطراف ورزشگاه درفشی‌فر سکونت دارد ادعا می‌کند که دو نفر از بازیکنان پرسپولیس برای یکی از بستگانش ایجاد مزاحمت کرده‌اند و او می‌خواهد به این صورت تلافی کند.

 حالا سؤال اینجاست که این شخص ناشناس که حتی با وجود قرار گذاشتن با برخی افراد در محل قرار حاضر نشده، چگونه دست به چنین کاری می‌زند و اخاذی می‌کند؟

 نکته اینجاست که مسئولان سازمان لیگ چند وقت پیش این ماجرا را به اطلاع مسئولان فدراسیون فوتبال رساندند و حال باید دید واکنش حراست وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون فوتبال، باشگاه پرسپولیس و ... به این قضیه چیست.

 اخبار ورزشی - تسنیم

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------