درخواست جالب قلعه‌نویی از بازیکنان و انتخاب گزارشگران محبوب بازیکنان



اخبار,اخبارورزشی,تیم فوتبال استقلال

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در غیاب حنیف عمران‌زاده و یعقوب کریمی برگزار شد.

به گزارش  فارس، تمرین تیم فوتبال استقلال از ساعت 11 و 30 دقیقه امروز و به این جهت در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار شد که بازیکنان و کادر فنی این تیم در جهت حمایت از تیم فوتبال نفت تهران برای مسابقه با الجیش در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کنند.


قرار است علاوه بر امیر قلعه‌نویی بازیکنانی مثل رضا عنایتی، طالب‌لو،‌صادقی، عمران‌زاده، برهانی و تعدادی دیگری از بازیکنان به ورزشگاه آزادی بروند و مسابقه تیم نفت تهران را تماشا کنند.

*در تمرین امروز آبی‌پوشان حنیف عمران‌زاده، یعقوب کریمی و شاهرخ بیانی حضور نداشتند که عمران‌زاده و کریمی هر دو به کلینیک دکتر نوروزی رفتند و شاهرخ بیانی نیز چند روزی است در تمرینات آبی‌پوشان حاضر نمی‌شود.

*یک دوربین تلویزیونی از شبکه ورزش برای مصاحبه با بازیکنان استقلال به کمپ زنده یاد حجازی آمد و با نفراتی مثل برهانی، حیدری، محمود فکری و تعدادی دیگر از مربیان استقلال صحبت کرد. این مصاحبه پیرامون برنامه آقای گزارشگر و گزارشگران مورد علاقه بازیکنان استقلال از کودکی تا به امروز بود و در این خصوص سوالاتی را از آنها می‌پرسید.

*هنگامی که هنوز تمرین آغاز نشده بود بازیکنان استقلال مثل روزهای گذشته بازی تنیس فوتبال انجام دادند که رضا عنایتی، محسن فروزان و فخرالدینی در یک تیم حضور داشتند. در حین انجام بازی عنایتی یک ضربه قیچی برگردان زیبا زد که با تشویق همه بازیکنان روبه‌رو شد. شادی بعد از این حرکت عنایتی هم در نوع خود جالب بود.

*قبل از شروع تمرین امروز سرمربی تیم فوتبال استقلال بازیکنان را دور هم جمع کرد و با آنها به گفت‌وگو پرداخت.

 قلعه‌نویی با اشاره به عملکرد بازیکنان این تیم در دیدار روز گذشته مقابل پارسه خطاب به آنها گفت: باز هم نکاتی در بازی دیروز وجود داشت که باید به آنها دقت کنیم.ما روز جمعه بازی سختی در پیش داریم و خودتان هم بهتر می‌دانید همه بازی‌ها برای ما مثل یک فینال می‌ماند. شما باید توجه کنید که این سه امتیازها آخر فصل چقدر تأثیرگذار است و می‌تواند روی یکسال کارکرد همه مجموعه تأثیرگذار باشد. به همین علت می‌خواهم اهمیت بازی‌ها را بدانید و از شما هم یک درخواست دارم هر کدامتان خسته هستید و یا به دلایلی نمی‌توانید خوب بازی کنید و تلاش کنید به من بگویید. من باید همه چیز را بدانم و با آگاهی تیم را به زمین بفرستم.

*فریدون زندی مثل روزهای گذشته در تمرین تیم فوتبال استقلال شرکت کرد و پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت. زندی البته برای حضور در تیم‌های لیگ برتری پیشنهاداتی دارد که هنوز آنها قطعی نشده و به همین علت به صورت مرتب در تمرینات آبی‌پوشان شرکت می‌کند.

*با توجه به بازی دوستانه روز گذشته استقلال تمرین امروز این تیم سبک‌تر برگزار شد و آبی‌پوشان در نیمی از زمین کار تاکتیکی انجام دادند. مسئولان کمپ هم برای محافظت از زمین چمن روی نصف زمین کاور پوشاندند.

*با توجه به برگزاری تمرین در ساعات اداری امروز تماشاگران استقبال چندانی از تمرین آبی‌پوشان نداشتند.

*در بخش اول تمرین بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس در دو گروه مجزا فوتبال با دروازه‌های کوچک پرداختند. این مسابقه در قالب دو گروه سبز و نارنجی برگزار شد و سرمربی تیم استقلال در گوشه‌‌ای از زمین برنامه‌های تاکتیکی را در نظر گرفت. همچنین کریم بوستانی نیز امروز با دروازه‌بان های تیم استقلال در گوشه ای دیگر از زمین کار کرد.

*طبق برنامه تمرینات تیم استقلال فردا مجددا برگزار می‌شود و آبی‌پوشان روز پنجشنبه پس از سفر به شهر تبریز مستقیما راهی یک زمین تمرین می‌شوند و پس از برگزاری آخرین کارهای تاکتیکی پیش از بازی به هتل محل اقامت خود (ائل‌گلی) خواهند رفت.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان ساعت 19 و 40 دقیقه همان روز به تهران بازخواهند گشت.


  اخبار ورزشی  -  فارس 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------