پارتی کفاشیان در وزارت ورزش نیستم/ رئیس جدید بیاید عقب می‌مانیم!



اخبار,اخبار ورزشی,افتخاری

دبیر کمیسیون اقتصادی وزارت ورزش و رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه پارتی رئیس فدراسیون فوتبال در این وزارتخانه نیست، گفت: معتقدم حمایت از کفاشیان در انتخابات به نفع فوتبال است.

 هرچند روابط فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش مساعد نیست و اختلافات دو طرف در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال اوج گرفته است ولی در این میان هستند افرادی که تا حدودی نقش واسطه را بین فدراسیون و وزارتخانه ایفا می‌کنند. سیدرضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال است که چندماه پیش با حکم وزیر ورزش به عنوان دبیر کمیسیون اقتصادی این وزارتخانه انتخاب شد و همین مسئله شائباتی را مبنی بر تلاش وی در وزارتخانه به نفع فدراسیون فوتبال ایجاد کرد.

البته افتخاری خودش نقش واسطه‌گری‌اش در وزارت ورزش برای فدراسیون فوتبال را رد می‌کند و می‌گوید کفاشیان نیازی به این کارها ندارد. رئیس کمیته فوتسال در این خصوص به خبرنگار مهر، گفت: من پارتی کفاشیان در وزارتخانه نیستم. خود کفاشیان آنقدر شناخته شده هست که نیازی به سفارش من نداشته باشد!

وی افزود: الان من از طرف وزارتخانه حرف نمی‌زنم و نظر شخصی‌ام را می‌گویم. به نظرم کفاشیان دو دوره رئیس فدراسیون فوتبال بوده و خیلی مسائل را تجربه کرده و بر تمام مسائل اشراف دارد. ضمن اینکه در کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مسئولیت‌هایی را به دست آورده است که نباید به راحتی آنرا از دست بدهیم.

رئیس کمیته فوتسال با بیان اینکه رئیس فدراسیون فوتبال سالم کار کرده است، ادامه داد: ضمن اینکه کفاشیان در این مدت فعالیتش ثابت کرده است که به تیم خاصی گرایش ندارد و به همه تیم‌ها با یک چشم نگاه کرده است.

افتخاری تاکید کرد: معتقدم اگر بخواهیم فرد جدیدی را به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب کنیم، در فوتبال عقب می‌مانیم. فوتبال راهش را پیدا کرده است و کفاشیان با تمام کمبودهای مالی که داشته، راه را خوب جلو رفته است.

وی در خصوص اینکه شاید به این دلیل از کفاشیان حمایت می‌کند چون توسط او به عنوان رئیس کمیته فوتسال انتخاب شده است، یادآور شد: اصلا اینطور نیست. در عملکرد کفاشیان ضعف‌هایی هم بوده است ولی همانطورکه گفتم اگر از کفاشیان در انتخابات فدراسیون حمایت شود، به نفع فوتبال است.

دبیر کمیسیون اقتصادی و سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سئوال که آیا وزارت ورزش هم در انتخابات گزینه‌ای خواهد داشت یا خیر، گفت: این حق طبیعی وزارت است که گزینه داشته باشد. البته فدراسیون هم یک جورهایی زیرنظر وزارت ورزش است و این دو نهاد با هم مشکل خاصی ندارند. یکسری مسائل هم که با مذاکره قابل حل است.

افتخاری تاکید کرد: البته کفاشیان باید قبول کند که اگر می‌خواهد به کارش در فدراسیون ادامه بدهد، باید با محمود گودرزی وزیر ورزش هماهنگ باشد.


  اخبار  ورزشی  -  مهر 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------