آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گناه دروازه‌بان استقلال چیست/ باید با مشت بر سر دختر جیمی جامپ می‌کوفت؟!

فدراسیونی ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رای را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به…

سونامی در پرسپولیس



باشگاه پرسپولیس , نقل و انتقالات لیگ برتر

 

پرسپولیس در یکی دو هفته گذشته تغییرات زیادی داشته است.

شروع تغییرات از روزی بود که باشگاه پرسپولیس لیستی را اعلام کرد که در آن نام بازیکنان مورد نظر دنیزلی نوشته شده بود. در این لیست تنها نام 10 نفر وجود داشت و دنیزلی 16 بازیکن را اخراج کرد. در این لیست نام بازیکنان زیادی نبود؛ بازیکنانی که خودشان هم تصور می کردند فصل بعد قطعا در پرسپولیس خواهند بود. اما دنیزلی روی نام آن ها قلم قرمز کشیده بود . شاید هیچ کسی انتظار نداشت نام آودوکیچ، دروازه بان پرسپولیس در این لیست نباشد اما او هم در این لیست نبود تا علامت سوال بزرگی برای هواداران پرسپولیس درست شود. آن ها سرانجام با این جمله به پاسخ مورد نظرشان رسیدند که: آودوکیچ با مس کرمان قرارداد بسته است .

از طرفی بعضی از بازیکنان پرسپولیس هم باورشان نمی شد که در لیست بازیکنان مازاد پرسپولیس قرار گرفته اند. یکی از آن ها جواد کاظمیان بود که می گفت: موثرترین مهاجم پرسپولیس من بودم. البته کاظمیان خیلی زود همه را شوکه کرد و به پرسپولیس برگشت. بعد هم در توجیه این که چرا اخراج شد و چطور برگشت، گفت: «اسمم از قلم افتاده بود.» پس از آن مدیریت باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب بازیکنان جوان رفت و طبق اخباری که منتشر شده بود، قرار شد تا این تیم با 5 بازیکن جوان قرارداد ببندد. اولین جوانی که پرسپولیس جذب کرد، محمدرضا خانزاده دفاع راست فصل قبل راه آهن بود. پس از آن علی اسماعیل زاده کاپیتان سابق تیم ملی جوانان با پرسپولیس قرارداد بست . چند روز بعد سومین بازیکن جوان هم با پرسپولیس قرارداد بست؛ او کسی نبود جز علیرضا جهانبخش هافبک چپ داماش گیلان.

پرسپولیس با این که با سه بازیکن جوان قرارداد بست، همچنان مورد انتقاد برخی کارشناسان و رسانه ها قرار می گرفت. چراکه این تیم اکثر بازیکنان اصلی خود را کنار گذاشته بود و حالا باید جای آن ها را با بازیکنان با تجربه پر می کرد. انتقادها که زیاد شد، صدای رویانیان هم در آمد. او در مصاحبه ای گفت: «سایت ها و روزنامه ها بگویند چه کسی را بگیریم.» او که امسال برای اولین سال حضور در فصل نقل و انتقالات فوتبال را تجربه می کند، چند روز بعد دوباره لب به انتقاد گشود و این بار از تیم هایی ایراد گرفت که با قیمت های زیاد، بازیکنان سایر تیم ها را می خرند .

رویانیان در حالی در بازار نقل و انتقالات با مدیران سایر تیم ها رقابت می کرد که از طرفی تکلیف نیمکت تیمش هم مشخص نبود. هر روز سایت های خبری ترکیه در مورد مذاکرات دنیزلی با بشیکتاش اخباری را مخابره می کردند که این نشان می داد ممکن است دنیزلی به ایران برنگردد. اما سرانجام انتشار یک خبر، خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد. اریک گرتس به عنوان سرمربی جدید بشیکتاش معرفی شد تا گمانه زنی ها در خصوص رفتن دنیزلی به این تیم پایان یابد.

پس از قطعی شدن ابقای دنیزلی در پرسپولیس، بازیکنان با تجربه هم یکی یکی با پرسپولیس قرارداد بستند. ابتدا مهرداد پولادی که فصل قبل به صورت قرضی در پرسپولیس بازی می کرد با این تیم قرارداد یک ساله بست . شهاب گردان هم گرچه قرارداد رسمی نبسته بود، اما خودش گفت که با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده . البته گردان چهارشنبه صبح قراردادش را با پرسپولیس ثبت کرد  و همان موقع هم در مصاحبه ای گفت: «برای انجام دادن کارهای سخت به این تیم آمده ام.» حسین ماهینی و پوریا سیف پناهی هم دو بازیکن بعدی بودند که با پرسپولیس به توافق رسیدند .

در حال حاضر شاید یکی از دغدغه های اصلی هواداران پرسپولیس، تمدید قرارداد علی کریمی باشد. چراکه کریمی محبوبیت زیادی بین هواداران دارد و تمدید قرارداد او، می تواند هواداران را خوشحال کند. البته در مورد این موضوع هم رویانیان قول مساعدی به هواداران داده و گفته که کریمی و پرسپولیس برای همکاری با یکدیگر اصلا احتیاجی به قرارداد ندارند.../خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------