استعفای استاد دانشگاه علامه طباطبایی به علت فشارهای وارد شده از سوی دانشگاه



استاد دانشگاه علامه طباطبایی،اخبار دانشگاه،خبرهای دانشگاه
استاد دانشگاه علامه طباطبایی به علت فشارهای وارد شده از سوی دانشگاه استعفا داد.

به گزارش دیده‌بان ایران، آرمین امیر، عضو هیات علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام، از استعفای خود به علت فشارهای وارد شده از سوی این دانشگاه خبر داد.

 

این استاد دانشگاه، در بخشی از یادداشت خود نوشته است:

چندماهی است احساس می‌کنم عمر اثرگذاری‌ام در دانشگاه علامه به پایان رسیده. از نظر حرفه‌ای باید بگویم نه دانشگاه از من راضی است و نه من از دانشگاه. پروژه‌های شخصی‌ام در قالب دانشگاه علامه جلو نمی‌رود. 

 

سخت بود این تصمیم، و دوسال طول کشید. الان می‌دانم ماندن در دستگاه دولتی که اهمیتی به مطالبات مردم نمی‌دهد، تکثر انسانی را به رسمیت نمی‌شناسد، و حلقۀ خود را هر روز بسته‌تر می‌کند با روحیات و آرمان‌هایی که به خاطرشان مسیر خود را از مهندسی به علوم انسانی تغییر دادم قرابتی ندارد. 

 

از دو سال پیش که گفتم کاندیداهای تاییدصلاحیت شدۀ شورای نگهبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری هیچ‌یک توان حل مسائل امروز ایران را ندارند، در دانشگاه بسیار تحت فشار قرار گرفتم، تهدید به اخراج شدم و پیشنهاد دادند استعفا دهم. قرارداد دو سال قبلم ده‌ونیم ماه دیرتر و با مشقت تمدید شد. قرارداد پارسالم هنوز تمدید نشده، نزدیک ده ماه است بدون قرارداد کار می‌کنم، و حقوقم را طبق اشل فروردین پارسال می‌گیرم. 

 

همواره به سکوت توصیه می‌شوم، در زمانه‌ای که هنگام گفتن است. در دانشگاه علامه «سیاسی‌ترین استاد» خوانده می‌شوم در حالی که تصویر خودم از خودم این نیست، برعکس، فکر می‌کنم خیلی کم و ناکافی سیاسی‌ام. 

 

دلایل خیلی زیادی برای ترک دانشگاه علامه دارم، که در فرصتی بازگو خواهم کرد.‌ 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------